دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1397 - 00:30
رئیس پلیس‌ راه ایلام:

زائران برای کسب اطلاع از محل خودروی خود با ۱۲۰ تماس بگیرند

رئیس پلیس راه ایلام گفت: خودروهای برخی زائران در مکان‌های ناامن پارک شده بود که به پارکینگ منتقل شد و زائران برای کسب اطلاع از محل خودرو با 120 تماس بگیرند.
کد خبر : 322403
3.jpg

رضا همتی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز مهران و محورهای مواصلاتی به استان ایلام اظهار کرد: از آغاز طرح ترافیکی پلیس راهور مأموران راهور استان ایلام در حالت آماده‌باش کامل بودند و درحال کنترل ترافیک در محورهای مختلف استان ایلام هستند.


وی ادامه داد: درحال حاضر محور مهران- ایلام، ایلام- سرابله و محدوده قلاجه دارای بار ترافیکی پرحجم اما روان است؛  از طرفی محور مهران به ایلام همچنان یک‌طرفه است تا تردد زائران به راحتی صورت گیرد.


رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: خودروهای برخی از زائران که در مکان‌های ناامن و نامناسب پارک شده بود توسط مأموران راهور به پارکینگ انتقال داده شده است و زائران برای اطلاع از محل دقیق خودروی خود به محض ورود به کشور با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.


همتی‌زاده تصریح کرد: روز گذشته به دلیل کمبود اتوبوس مشکلاتی برای انتقال زائران به‌وجود آمده بود اما با ورود ۳ هزار دستگاه اتوبوس به مهران برای خدمات‌دهی به زائران این مشکل نیز برطرف شده و پلیس راهور نیز تمام تلاش خود را برای تردد آسان اتوبوس‌ها با ایجاد محدودیت‌های احتمالی در نظر خواهد گرفت.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته