دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1397 - 15:45
در سکوت خبری؛

مدیرعامل مخابرات همدان پس از 14 سال تغییر کرد

مديرعامل شــركت مخابرات اســتان همدان پس از 14 سال تغييــر كرد و محمدعلی گرزين در ســكوت خبری از ابتــدای هفته جاری جایگزین وی شد.
کد خبر : 322365
hamedan-logo.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، پس از 14 ســال مديرعامل شــركت مخابرات اســتان همدان تغييــر كرد و محمدعلي گرزين 47 ساله اهل گلستان در ســكوت خبری و چــراغ خاموش از ابتــدای هفته جاری به‌عنوان سرپرســت شركت مخابرات استان همدان معرفی شد.


قاســم نظری‌پويا 14 ســال مديرعامل اين شــركت بود كه حدود 6 ماه تا بازنشستگی وی باقی مانده و به مدير محافظه‌كار مشــهور اســت. در آخرين پيگيری برای آگاهی از دلايــل بركناری و ارائه گــزارش عملكرد، پاسخ‌گوی تماس‌های خبرنگاران نبود.


محمدعلــی گرزين، متولد خــرداد 1350 در روستای شــاه‌كوه شهر گرگان از سال 80 وارد شــركت مخابرات استان گلستان شــده و ابتدا با ســمت كارشناس و سپس كارشــناس مسئول آغاز به كار كرده است. وی پس از سه ســال به شــركت زيرساخت تهران منتقل شــده و در قســمت توسعه مشغول فعاليت شد، اما دوباره در سال 86 به گلستان برگشــته و تا سال 89 به‌عنوان معاون نگه‌داری و بهره‌برداری و از ســال 90 مدير ارتباطات شــهری مشــغول به‌كار شده است.


گرزين سال 91 باز هم معاون نگه‌داری و بهره‌برداری و سال 93 معاون تجاری شركت مخابرات گلســتان شده و پس از يک‌ســال دوباره به‌عنوان كارشناس مشغول شــده تا اينكه از پايان ســال 94 در سمت مدير فناوری و اطلاعات اســتان گلستان مشغول شده است.


وی كمتر از یک هفته اســت كه به‌عنوان سرپرست شــركت مخابرات استان همدان معرفی شــده و آن‌طــور كه خــودش در گفتگو بــا خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان گفت، اولويت اولش در استان همدان افزايش 30 درصدی كيفيت در ســرويس‌های ارتباطي تا پايان سال 97 است.


وی مشــتری‌مداری و ارتقــای كيفيــت ارتبــاط با مشــتری و ايجــاد تغييراتی در پاسخ‌گويی به مشــتركان را اولويت بعدی خود عنوان كرد و گفت: برنامه‌ای در ذهنم دارم كه می‌خواهم اطلاعات اصناف را وارد اپليكيشــنی كنم تا هر كســی نياز به شخصی با مشخصات و شغل مشخص داشت، اطلاعات را وارد اپليكيشن کرده و فرد موردنظر خود را پيــدا كند كه تقريبا شبيه 118 است، اما تفاوت‌های زيادی دارد كه نمونه آن‌را در هيچ استانی نديده‌ام.


سرپرست شــركت مخابرات استان همدان افزود: توسعه شبكه فيبرنوری نیز برنامه ديگری است و با توجه به زيرساخت‌هايی كه در استان وجود دارد، بايد سرويس‌های ارزش افــزوده را روی فيبرهای نــوری بدهيم.


گرزين گفت: فقط چند روز است به همدان آمده‌ام و هنوز از همه نقاط اســتان بازديد نكــرده‌ام؛ اما تــا امروز دريافته‌ام بايد كابل‌های استان اصلاح شوند و سويچ‌هايی كه در مراكز تلفنی نصب هســتند، نياز به بازنگری دارند، مخصوصا اين ســويچ‌ها در نقاط روستايی و شهرستان‌ها ضعيف‌تر هســتند.


سرپرست شــركت مخابرات استان همدان تأكيدش بر اين بود كه هنوز فرصت نكرده تــا تمام نقاط اســتان را از نزديـک ببيند و هنوز مشــاهداتش تكميل نشده، اما تاكنون به اين نتيجه رسيده در ســرويس و ديتای همــراه اول هم اصلاحاتی بايد صورت بگيرد.


وی تصریح کرد:  فعلا در حال بازديد از اســتان هســتم و تا تمام روستاها و شهرها را از نزديک نبينم، نمی‌توانم وضعيت درستی از استان را به‌دست بياورم و طبق عادت حتی به دورافتاده‌ترين روستاها هم در حداكثر  دو ماه اول ســر خواهم زد تا بتوانم به افزايش حداقل 30 درصدی كيفيت ســرويس‌های مخابراتی دست يابم.


گرزيــن با اشاره به اینکه مــن گرايش سياســی خاصی ندارم و گرايش سياســی پرســنل هم برايم مهم نيست و براساس آنچــه كه رهبر معظم انقلاب گفته‌اند، هدفم خدمت اســت، گفت: برای من مهم اســت كه مردم از اينترنت به‌طور صحيح استفاده كنند و در راستای بالا بردن درآمــد و كاهش هزينه‌های خــود بتوانند آموزش‌هــای لازم را ببينند، بنابراين برای اين موضوع برنامه دارم كه بايد اجرا شود.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: مخابرات ana Ananews آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
۱
جانباز عزیز مهندس گرزین عزیز از نیروهای دلسوز و خدوم کشور هستند بنده مدتی افتخار همکاری بااین عزیز را داشتم ، خدا حفظ کند ایشان را
مجتبی فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
۱
باسلام بنده اززمان دانشجویی ایشان رامی شناسم وازنیروهای ارزشی وصادق کشورمان است وقتی جوانانی باسواد وباخلوص نیت که درایشان سراع دارم حتماموفق وسربلند ازعهده کارها برمیایند
محمد
Germany
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
۰
یکی از ضعیف‌ترین نیروهای ادای در استان همدان هستند. عملکرد چندساله ایشون نشون می‌ده چقدر در انجام وظایفشون ضعیف هستن.
R
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
۰
واقعا مخابرات همدان را وویرانش کرده مسئول واحدی هم بهش زیاده چه برسه به مدیر بودن اگه خوب بود توشهرخودشون ازش استفاده می کردند
هلدینگ شایسته