دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 09:57
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی خاورشهر/ 4 کارگر از حریق نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل نامعلومی 1500 متر از یک کارگاه 2 هزار متری صبح امروز در خاور شهر آتش‌ گرفت که خوشبختانه ماموران آتش‌نشانی توانستند 4 کارگر گرفتار در آن را نجات دهند.
کد خبر : 32236

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 5:17 دقیقه صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی به آدرس خیابان خاوران، مقابل خیابان خاورشهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


وی ادامه داد: بر همین اساس 3 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.


به گفته ملکی محل حادثه سوله‌ای 2هزار مترمربعی و مسقف، مملو از چوب، تخته، لوازم مبل‌سازی و مبل‌های آماده و همچنین بشکه‌های تینر بود و بیش از 1500 متر از آن آتش گرفته و در حال سرایت به اطراف بود.


وی گفت: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و خیلی زود کنترل آتش را به دست گرفته و مانع از سرایت آن به اطراف شدند.


ملکی اظهار کرد: چهارنفر کارگر نیز در آتش‌ محبوس بودند که آتش‌نشانان توانستند در همان دقایق اولیه آنان را به سلامت از سوله خارج کنند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ساعت پایان این عملیات را پس از لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه، 6:32 دقیقه اعلام کرد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته