دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 09:47

کشته شدن ۳ سرباز اماراتی در عملیات تجاوز به یمن

فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که سه نفر از سربازانش در جریان شرکت در عملیات «بازگشت امید» در یمن کشته شدند.
کد خبر : 32234

به‌ گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌ نقل از خبرگزاری رسمی امارات، در بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات آمده است: این سربازان از نیروهای مشترک ائتلاف عربی به رهبری عربستان بودند که برای حمله به یمن به این کشور اعزام شده بودند.


بر اساس این گزارش، فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات اعلام کرد که این سربازان اماراتی عبارتند از: گروهبان اول «جمعه جوهر جمعه حمادی»، گروهبان اول «خالد محمد عبدالله شحی» و گروهبان اول «فاهم سعید احمد حبسی».


پیشتر «ابراهیم عندی» یکی از رهبران جنبش «انصارالله» یمن خبر داده بود که ارتش و نیروهای مردمی پادگانی متعلق به ارتش امارات در منطقه مرزی «وادی نجران» را هدف حملات موشک‌های اسکاد قرار دادند.


همچنین برخی منابع خبری گزارش کرده بودند که امارات به عنوان یکی از کشورهای عضو ائتلاف عربستان در تجاوز به یمن، مسئولیت حفاظت از شهر عدن به‌عنوان پایگاه «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را در تجاوز به این کشور برعهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته