دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کربلای معلی؛

مسائل رسانه‌ای اربعین بررسی شد

در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، مسائل رسانه‌ای اربعین در کربلای معلی بررسی شد.
کد خبر : 322274
IMG_0720_resize.JPG

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از کربلای معلی، حجت‌الاسلام حمید احمدی، صبح امروز در جمع اعضای ستاد خبری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: انصافاً کار بزرگی در حوزه رسانه‌ای در اربعین امسال صورت گرفت و فعالیت‌های شما عزیزان قابل تقدیر است.


رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، انسجام،‌ هماهنگی و فعالیت شبانه‌روزی ستاد رسانه‌ای اربعین را قابل تحسین دانست و افزود: خوشبختانه مستندهای خوبی در اربعین امسال تهیه و پخش شد و بخشی از این مستندها برای موسم بعدی اربعین قابل استفاده خواهد بود.


در ادامه این جلسه سید محمدرضا خوشرو معاون رسانه‌ای کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این معاونت ارائه کرد و گفت: فضای رسانه‌ای امسال در مقایسه با سال گذشته بهتر بود، ان‌شاءالله از تجربه گذشته برای بهتر شدن برنامه‌های رسانه‌ای در آینده بیشتر استفاده خواهیم کرد.


در پایان جلسه برخی از فعالان رسانه‌ای پیشنهادات خود را در زمینه اطلاع‌رسانی و فعالیت در عرصه فضای مجازی برای اربعین ارائه کردند و قرار شد در جلسات جداگانه مباحث رسانه‌ای با جدیت بیشتر در ایران دنبال شود.


انتهای پیام/4090/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
۰
کار بی بدیلی بود که همگی دور هم جمع شوند
هلدینگ شایسته