دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«سارقان پروازی» در اهواز دستگیر شدند

دو سارق «پروازی» اهل اهواز که در مشهد با شیوه ای خاص 50 هزار دلار را سرقت کرده بودند، با تلاش ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : 32221

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خراسان، یک تاجر مشهدی چند روز پیش وقتی در حال انتقال 50 هزار دلار بود، هدف سارقان حرفه ای قرار گرفت که باروشی خاص دست به سرقت می زدند.


سارقان که در مرحله اول نقشه خود برای سرقت دلارها به تاجر مشهدی نزدیک شدند، وقتی با هوشیاری تاجر مشهدی مواجه شدند، از اجرای نقشه سرقت در آن لحظه منصرف شدند اما سارقان پروازی دست بردار نبودند و به تعقیب خودروی حامل 50 هزار دلار پرداختند و زمانی که مالباخته دلارها را به قصد انتقال دریک خودروی دیگر گذاشت سارقان از فرصت استفاده کردند و کیف پر از دلار را از خودروی دیگر به سرقت بردند و بلافاصله از مشهد گریختند. تاجر مشهدی که ماجرای سرقت 50 هزار دلار را باطرح شکایتی در پلیس آگاهی مطرح کرده بود، خواستار شناسایی و دستگیری سارقان شد .


بدین ترتیب بود که ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده انتظامی، خود برای کسب دستور به شعبه 701 دادسرای مشهد مراجعه کردند. بازپرس سیمایی پس از بررسی پرونده، دستورات لازم را به کارآگاهان پلیس آگاهی داد تا هرچه سریع تر سارقان پروازی دستگیر شوند. درحالی که گروه ویژه ای از ماموران زبده عملیات ویژه پلیس آگاهی بررسی ها و تحقیقات میدانی خود را در این رابطه آغاز کرده بودند سرنخ های خوبی از عاملان این سرقت به دست آمد و مشخص شد دو سارق اهوازی عاملان اصلی سرقت هستند. کارآگاهان پس از به نتیجه رسیدن تحقیقات خود با کسب نیابت قضایی، دوشنبه گذشته مشهد را به مقصد اهواز ترک کردند و مو فق شدند متهمان را طی دوعملیات پلیسی در روز های سه شنبه و چهارشنبه گذشته دستگیر و به مشهد منتقل کنند.


بنا براین گزارش ماموران پلیس متهمان را روز گذشته به شعبه مذکور منتقل کردند تا به پرونده شان رسیدگی شود. در پایان اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سارقان پروازی، سارقان لب به اعتراف گشودند وبه سرقت انجام شده اعتراف کردند و مدعی شدند: دلارها را پس از سرقت بین خودمان تقسیم کردیم. در خور ذکر است سارقان که دارای سوابق متعدد قضایی از قبیل شرکت درسرقت مسلحانه و... هستند با دستور بازپرس پرونده راهی زندان شدند تا پرونده سرقت سارقان پروازی نیز بسته شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اهواز مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته