دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 19:08
داوری:

کمتر از ۳۰ درصد املاک دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان فاقد سند هستند

رئیس شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اعلام کرد که کمتر از ۳۰ درصد املاک واحدهای دانشگاهی این دانشگاه فاقد سند هستند.
کد خبر : 322205

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، حسن داوری عصر امروز در نشستی با مدیران عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اجرای دستورالعمل‌های مدون حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان تا حدود زیادی از بروز حوادث جلوگیری کرد. خوشبختانه در واحدهای استان هرمزگان گزارشی از بروز حادثه مرتبط با ایمنی نداشته‌ایم.


وی خاطرنشان کرد: در‌خصوص کنترل بیشتر ایمنی باید با چک‌لیست‌های مخصوص به‌صورت دوره‌ای ایمنی برخی موارد نظیر آسانسور، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، حصار پله‌ها و راهروها و تأسیسات برقی کنترل شود.


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تبدیل به احسن املاک واحدهای دانشگاهی یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است و واحدهای دانشگاهی می‌توانند طرح‌های خود در این زمینه را به دبیرخانه هیأت امنای استان ارائه کنند.


داوری تصریح کرد: در‌خصوص تغییر کاربری و تبدیل به احسن املاک دانشگاه در جلسه گذشته هیأت امنا چند طرح خوب به تصویب رسیده که عملیات اجرایی آنها به‌زودی آغاز می‌شود.


رئیس واحد رودان با بیان اینکه بسیاری از واحدهای دانشگاهی سند مالکیت قطعی اراضی خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: کمتر از ۳۰ درصد املاک دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان فاقد سند مالکیت بوده که امیدواریم در سال جاری سند قطعی این اراضی نیز اخذ شود.


در این جلسه برخی رؤسا و مدیران عمرانی واحدهای استان هرمزگان در‌خصوص آیین‌نامه معاملات دانشگاه و سطوح اختیار واحدها در حوزه عمرانی، تعمیرات و تغییر کاربری فضاها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته