دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛

صعود داماش به نیمه‌نهایی جام حذفی با پیروزی مقابل ماشین‌سازی

تیم داماش گیلان با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز در ضربات پنالتی به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر : 322188
13970712000809_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و داماش گیلان در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 14:45 دقیقه به مصاف هم رفتند.


بر این اساس، این دو تیم که برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی رویاروی هم قرار گرفته بودند، در نهایت در نیمه اول با وجود خلق موقعیت‌هایی نتوانستند به گل برسند و نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.


در نیمه دوم این تیم داماش گیلان بود که توسط امیر تیزرو در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا بازی دو تیم دیدنی‌تر دنبال شود.


دامنه حملات تیم ماشین‌سازی بیشتر شد و این تیم در دقیقه 86 به هدف خود رسید و توسط رضا خالقی‌فر گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.


در ادامه دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه هم داشتند که در نهایت در پایان 90 دقیقه، تلاش دو تیم این دیدار با تساوی به پایان رسید و در وقت‌های اضافه نیز در دو 15 دقیقه دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند که با دفاع فشرده نتوانستند در گلزنی توفیقی حاصل کنند.


بازی دو تیم در پایان 120 دقیقه با تساوی به پایان رسید تا ضربات پنالتی مشخص‌کننده تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی باشد.


در نهایت تیم داماش موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 از سد نماینده تبریز عبور کند و جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی را از آن خود کند.


انتهای پیام/4071/4078/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته