دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 22:07

پیمان اکبری: تیم سوم ایران نایب قهرمان آسیا شد/ بازیکنانم جانشان را برای تیم ملی می‌دهند

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران گفت: نباید به این تیم بگویید تیم ب، بلکه این تیم سوم ایران است. خوشحالم که والیبال ایران آنقدر رشد کرده است که تیم سوم این کشور نایب قهرمان آسیا می‌شود.
کد خبر : 32217

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،پیمان اکبری پس از شکست برابر تیم ملی والیبال ژاپن و کسب عنوان نایب قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: به بازیکنان و کادر تیم ژاپن بابت این مسابقه زیبا تبریک می گویم. پیش از مسابقه بسیار خسته بودیم. خستگی بازی شب گذشته و کم تجربگی بازیکنان از عوامل شکست امروز بود. تیم ژاپن تجربه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را دارد اما تنها 3 بازیکن از تیم ما در مسابقات آسیایی بازی کرده بودند و بقیه آنها تجربه اولشان بود.


اکبری تصریح کرد: امروز عملکرد ژاپن خیلی بهتر از ما بود و در اکثر فاکتورها نسبت به ما برتری داشتند. به نظر من نتیجه امروز چیزی از ارزش های ما کم نکرد. ما تنها 20 روز زمان داشتیم تا تیم را برای این مسابقات آماده کنیم.


وی در خصوص تعویض زرینی در این مسابقه گفت: دوست داشتم که بتوانیم از تمام بازیکنانی که شب گذشته به تیم کمک کردند، استفاده کنیم و در ابتدای مسابقه هم همان ترکیب وارد زمین شدند. اما خسته بودند. تفاوتی ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور دارد. وقتی پوئن از دست می دهیم باید بازیکن را تعویض کنیم.


اکبری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا بازیکنان مغرور شده بودند، گفت: با این سوال کم لطفی می کنید. این بازیکن ها جانشان را هم می دهند برای تیم ملی و در طی این چند روز با تمام وجود بازی کردند. ما از روز نخست این مسابقات انتظار چندانی از این تیم نداشتیم. در جلسه ای که پیش از مسابقات با آقای داورزنی داشتیم از این تیم خواسته شد فقط عملکرد خوبی داشته باشد.


مصطفی شریفات بازیکن تیم ملی والیبال ب ایران نیز در این نشست خبری گفت: مسابقه خیلی سخت و سنگینی بود و پیش از این دیدار می دانستیم که ژاپن تیم جنگنده ای است. ژاپنی ها خیلی خوب ما را آنالیز کرده بودند. شب گذشته هم مسابقه به 5 ست کشید و بازیکنان تیم ما بسیار خسته شده بودند و در این رقابت هم خسته بودیم. تمام تلاش خودمان را کردیم اما آنها سوار بر مسابقه بودند.


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ایران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب