دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داور بین‌المللی کشورمان:

امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود

علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان گفت: هر دو داور به دنبال این هستند تا بهترین قضاوتشان را در فینال جام قهرمانان آسیا انجام دهند. 
کد خبر : 322149

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا فغانی در خصوص داوران دیدارهای رفت و برگشت فینال جام قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: داور بازی رفت که در ژاپن برگزار می‌شود، «مانینگ‌» از کشور چین و داور بازی برگشت «‌احمد الکعف‌» از کشور عمان هستند که هر دو از جوانان آینده‌دار داوری آسیا محسوب می‌شوند.


وی افزود: این دو داور چند سالی است که در رقابت‌های جام قهرمانان آسیا قضاوت می‌کنند و حتماً عملکرد خوبی داشته‌اند که برای مهم‌ترین بازی این جام انتخاب شده‌اند. این دو داور تجربه خوبی برای قضاوت فینال دارند و به احتمال قوی از گزینه‌های آسیا برای قضاوت در جام‌جهانی بعدی محسوب می‌شوند. با این دو داور در رقابت‌های امیدهای جهان که در چین برگزار می‌شد، آشنا شدم و کار هر دو داور در آن بازی‌ها خوب بود و امیدوارم تیم پرسپولیس که نماینده کشورمان محسوب می‌شود با دو بازی خوب در رفت و برگشت فینال پیروز شود و افتخار بزرگی برای ایران کسب و دل مردم را شاد کند.


داور بین‌المللی کشورمان تأکید کرد: هر دو داور چینی و عمانی جوان و آینده‌دار هستند و به دنبال این هستند تا بهترین قضاوتشان را در فینال جام قهرمانان آسیا انجام دهند. هر چند که امکان اشتباه برای هر داوری در هر مسابقه‌ای وجود دارد. امیدوارم جوانان کشورمان در تمام زمینه‌ها مخصوصاً فوتبال در آسیا و جهان موفقیت‌های زیادی کسب کنند.


گفتنی است «ما‌نینگ» داور چینی تاکنون پنج بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را در برابر الجزیره و الوصل‌‌ از امارات، الاهلی عربستان، لخویای قطر و النصر عربستان قضاوت کرده و پرسپولیس در هر پنج مسابقه پیروز میدان بوده است.


«احمد‌الکعف» داور عمانی نیز تاکنون فقط یک‌بار برای پرسپولیس آن هم مقابل الهلال عربستان در سال 2017 از مرحله نیمه‌نهایی جام قهرمانان آسیا سوت زده که آن بازی با تساوی 2 بر 2  به پایان رسیده است.


انتهای پیام/4071/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته