دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 14:20
یک مقام انتظامی خبر داد:

کشف 40 میلیاردی لوازم الکترونیکی قاچاق در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال در شهرستان پردیس خبر داد.
کد خبر : 322114
photo_2017-02-18_23-49-53.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران آگاهی شرق استان تهران در پی خبری مبنی بر دپوی لوازم الکترونیکی قاچاق در انباری در شهرستان پردیس، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: با فعاليت اطلاعاتی،محل دپوی کالاهای مربوطه در يکی از انبارهای غيرمجاز در شهرستان پردیس شناسایی و با هماهنگی با مقامات قضائی، مأموران برای  بازرسی از انبار مربوطه به محل مورد نظر عزيمت کردند و در بازرسی از انبار بیش از 500 کارتن تجهيزات الکترونيکی از نوع سيم و کابل سوکت‌دار کشف که برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 40 میلیارد ریال برآورد شده است.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: مالک در ابتدا مدعی شد که کالاهای مربوطه را در سال 96 از طریق گمرک جنوب کشور و به‌صورت قانونی وارد کشور کرده که در بررسی پروانه گمرکی ارائه‌شده از طريق سامانه پايش محموله‌های گمرکی مشخص شد مدارک گمرکی با کالاهای مکشوفه مطابقت ندارد.


این مقام انتظامی در پایان تأکید کرد: با توجه به عدم ثبت کالاهای انبار در سامانه سازمان صنعت و معدن و تجارت، همه کالاهای مکشوفه با هماهنگی مقامات قضائی توقيف‌شده و پرونده در اين خصوص تشکيل و به اداره تعزيرات حکومتی شهرستان دماوند تحویل داده شد.


انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته