دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 21:19

پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان انرژی اتمی با ارسال پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر : 32211

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، در علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آمده است: در دوره­‌های گذشته، حکمرانان و سلاطین جبار دریافته بودند که بهترین دستاویز برای تحکیم پایه­‌های قدرت نامشروع آنان، ممانعت از گردش آزاد اطلاعات و انحصار آن در حلقۀ بسته­‌ای از نخبگان و فرادستان سیاسی و اجتماعی بوده است.


در این دوره­‌ها در جای جای این کرۀ خاکی، ساز و کاری در ساختار قدرت تعبیه شد که توده‌های مردم را به ناظران بی‌­اختیار بازی قدرت و محکومان بازی تقدیر، تبدیل کرد، این سرنوشت محتوم و نهایی نوع بشر در عرصۀ حیات جمعی نبوده است چرا که به همت پیشگامان و پیش‌قراولان جنبش آزادی و آزادگی، سربازانی پای به میدان نهادند که با سلاح قلم به نبرد با اهریمن خودکامگی پرداخته و نقش‌های بی‌­بدیل از خود بر صفحۀ روزگار به یادگار گذاشتند.


در حقیقت بسیاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه با جانفشانی و ایثارگری بی­‌بدیل خود، سدی انسانی در برابر چیرگی اهریمن خودکامگی برافراشتند و از رهگذر همت و حمیت خویش به یکی از ارکان استوار حیات بشری در عصر کنونی مبدل شدند.


اکنون بسیاری از نیک‌خواهان نوع بشر امیدوارند که اصحاب رسانه و خبر در سایۀ تجارب و اندوخته‌های ارزشمند خود و با تأکید روزافزون بر اهمیت و جایگاه رفیع اخلاق، بیش از پیش در تأمین مصالح جمعی انسان‌ها و جلوگیری از بروز انحرافات توفیق یابند.


اینجانب ضمن عرض تبریک و شادباش به‌­ مناسبت روز خبرنگار از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم تا به فضل و کرم خویش این عزیزان را در انجام وظیفۀ خطیر خود یاری رساند. باشد تا در آینده‌­ای نه چندان دور شاهد پیروزی نهایی جبهۀ خیرخواهان و نیک­‌اندیشان بر اهریمن فساد و تباهی بر پهنۀ گیتی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته