دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 11:22
امام‌جمعه رفسنجان:

راه‌اندازی مدارس سما از فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی است

امام‌جمعه رفسنجان گفت: یکی از کارها و فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی مدارس سما است.
کد خبر : 322051
photo_2018-10-31_11-16-50.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در بازدید از مدارس سما رفسنجان، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما در داخل دانشگاه رشد می‌کنید و در آینده می‌توانید همین  مجموعه را برای ادامه تحصیل در همه مقاطع انتخاب کنید.


وی با یادآوری این جمله از امام راحل درباره شهید فهمیده که فرمودند رهبر من ایشان است، اظهار کرد: اوایل انقلاب، دانش‌آموزان وارد عرصه جنگ شدند و با تمام تلاش و فداکاری خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و زمین‌ها و اراضی که توسط دشمن اشغال شده بود را بازپس گرفتند.


رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان نیز باید با بسیج و روحیه جهادی و فداکاری آشنا شوید تا اگر روزی دشمن هر نوع تهدید و تهاجمی را به کشور تحمیل کرد، اجازه این کار را ندهید.


امام‌جمعه رفسنجان با تشکر از مسئولان مدارس سما رفسنجان گفت: ان‌شاالله با امکانات بسیار خوبی که در این مدارس وجود دارد با درس خواندن و تربیت‌شدن می‌توانید از تلاش‌هایی که برای شما انجام می‌شود، سپاسگزار باشید. شما دانش‌آموزان مبلغ  هستید و با عمل، رفتار و درس خواندن الگوی خوبی برای دیگران برای استفاده از این مدرسه خواهید بود.


در این بازید، حمید محمدی رئیس مرکز سما رفسنجان هم درباره مراحل راه‌اندازی این مدارس گزارشی را ارائه کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته