دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 09:34
پس از قهرمانی والیبال دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر

هاشمی: با اقتدار قهرمان شدیم/ تبریک به مجموعه دانشگاه آزاد

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد ضمن بیان این مطلب که تمامی عوامل تیم در این قهرمانی سهیم بودند،‌ خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم در حضور تیم‌های پرقدرت، با اقتدار قهرمان شویم.
کد خبر : 3219

مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از قهرمانی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر والیبال ضمن تبریک به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم با اقتدار قهرمانی را به دست آوریم و در دیدار پایانی هم به پیروزی برسیم تا بدون شکست نیم فصل دوم را به اتمام برسانیم.


وی ادامه داد: بدون شک تک تک افرادی که در تیم ما بودند در این قهرمانی سهم دارند. همدلی خوبی در بین بازیکنان،‌ کادر فنی و دیگر عوامل تیم برقرار بود و همین امر سبب شد مزد زحمات خود را گرفته و روی سکوی نخست قرار بگیریم. خدا را شاکرم که توانستیم در لیگی که تیم‌های قدرتمندی در آن حضور داشتند قهرمان شویم.


هاشمی درباره آخرین دیدار تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر مقابل تیم ذوب آهن اصفهان و کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل این تیم گفت: تیم حریف بسیار قوی ظاهر شد اما بازیکنان من هم چون قهرمانی خود را قطعی کرده بودند انگیزه کمی داشتند و نتوانستند مانند بازی‌های قبلی پرقدرت ظاهر شوند.


وی تصریح کرد: کادر فنی تمام طول هفته در تلاش بود که انگیزه بازیکنان از بین نرود تا بتوانیم با پیروزی لیگ را تمام کنیم،‌ هر چند به سختی در این دیدار پیروز شدیم اما خوشبختانه به هدف خود رسیدیم.


سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد کیفیت لیگ امسال را بهتر از سال قبل دانست و گفت: حضور چند تیم هم‌تراز سبب شده بود بازی ها کیفیت فنی بیشتری داشته باشد. اگر بتوان در سال‌های آینده تیم‌های بیشتری را وارد بازی‌ها کرد قطعا از این هم بهتر خواهد شد.


مریم هاشمی که چندی پیش به عنوان سرمربی تیم بانوان زیر 23 سال انتخاب شد، درباره برنامه‌های تیم ملی ، گفت: زمان کمی تا برگزاری رقابت‌های فیلیپین داریم، با این حال در تلاش هستیم از 27 بهمن اردوها را آغاز کنیم تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نمانند. به دلیل کمبود وقت بعید می‌دانم بتوانیم اردویی برون مرزی یا دیدار دوستانه برگزار کنیم اما قطعا تلاش خواهیم کرد که تیم با کمترین مصدومیت و بیشترین آمادگی راهی مسابقات شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته