دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 16:07
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 158

طلای فوتسال دانشجویان پسر به چهارمحال و بختیاری رفت

دو تیم چهارمحال و بختیاری و مرکزی در مسابقات دسته دوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف‌آباد به فینال راه یافتند و بعد از مصاف با یکدیگر، این تیم‌ چهارمحال و بختیاری بود که به قهرمانی این رقابت‌ها رسید.
کد خبر : 32189

به گزارش خبرنگار آنا، مسابقات دسته دوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از روز یکشنبه 11 مرداد ماه تا امروز با حضور 150 ورزشکاردر قالب 10 تیم دسته دوم در سالن ورزشی پوریای ولی واحد نجف آباد برگزار شد و با مشخص شدن تیم قهرمان در این دوره از رقابت ها به کار خود پایان دادند.


صبح امروز ابتدا مسابقات رده‌بندی برگزار و دو تیم جا مانده از فینال، البرز و آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند تا کاپ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند. تیم استان آذربایجان غربی در بازی نفس‌گیر و پرگل در وقت قانونی بازی با البرز به نتیجه 5 بر 5 به مساوی رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 تیم استان البرز را شکست داد و به مقام سوم این دوره از رقابت ها رسید.


در بازی فینال دو تیم چهارمحال و بختیاری و مرکزی در وقت قانونی مسابقه با نتیجه یک بر یک مساوی شدند و در ضربات پنالتی چهارمحال و بختیاری با نتیجه 4 به 3 مرکزی را از رسیدن به مقام قهرمانی باز داشت و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و استان مرکزی به نایب قهرمانی رضایت داد.


رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد در مراسم اختتامیه بازی‌ها با خیرمقدم به دکتر محمدرضا پهلوان مدیرکل ورزش قهرمانی و پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جمشید همتی نماینده معاونت ورزش در مسابقات فوتسال، دکتر قاسمی رئیس واحد شهرکرد، ورزشکاران و مربیان و سرپرستان تیم‌ها و نمایندگان از معاونت ورزش اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ایجاد ارتباط و دوستی در بین دانشجویان است که زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه خواهد بود.



دکتر محمد امیری افزود: باید از مسئولان دانشگاه به ویژه رئیس دانشگاه دکتر میرزاده و معاون ورزش دکتر دادگان و همکارانشان تشکر کنیم که با ایجاد تحول در ورزش دانشگاه به هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی کمک کردند.


در ادامه رئیس اداره نظارت و ارزشیابی و نماینده معاونت ورزش در مسابقات فوتسال گفت: با حضور دکتر دادگان به عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد تحول خوبی در ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شده، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت ورزش دانشگاه، تیم‌های ورزشی در سه دسته (اول، دوم، سوم) مسابقه برگزار می‌کنند که این باعث رقابت و هیجان بیشتر در بین ورزشکاران می‌شود.


همتی با تشکر از مسئولان واحد نجف‌آباد به ویژه دکتر امیری رئیس دانشگاه که در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری‌های لازم را کردند، گفت: واقعا میزبانی این دانشگاه و امکانات و تجهیزات استاندارد ورزشی، سالن‌های مجهز، خوابگاه، سلف سرویس و امکانات این واحد برای برگزاری مسابقات ورزشی منحصر بفرد است.


وی افزود: این مسابقات با شرکت 10 تیم در دسته دوم در دو گروه 5 تیمی برگزار شد و پس از برگزاری 26 مسابقه تیم‌های چهار ومحال بختیاری و استان مرکزی به فینال راه یافتند و تیم‌های البرزو آذربایجان غربی به ردبندی رسیدند. همچنین تیم‌های خراسان شمالی و تهران نیز به دسته سوم سقوط کردند.


نماینده معاونت ورزش دانشگاه در مسابقات فوتسال اظهار کرد: تیم خراسان شمالی عنوان تیم اخلاق این دور از مسابقات را از آن خود کرد و کمیته فنی مسابقات احمد رضا نظری از تیم چهار ومحال بختیاری را فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.


در اختتامیه این بازی‌ها، تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.



مسابقات دسته سوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد از تاریخ 18 الی 25 مرداد ماه جاری با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم شرکت کننده از استان‌های مختلف به میزبانی واحد جامع مستقل نجف آباد به رقابت می‌پردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب