دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خودکشی مدیران رئال و لوپتگی

مدیران رئال مادرید با یک انتخاب غلط هم باعث ناکامی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی شدند و هم تیم خودشان را به تباهی کشاندند.
کد خبر : 321878

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، خولن لوپتگی بعد از دل‌بوسکه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفت و موفق شد نتایج خوبی با این تیم کسب کند.


لوپتگی در دوران هدایتش در تیم ملی اسپانیا بدون هیچ دغدغه‌ای این تیم را به جام جهانی 2018 روسیه رساند و همه منتظر بازگشت دوران شکوه ماتادورها در روسیه بودند.


اما تنها چند روز به آغاز بازی‌های جام جهانی، لوپتگی در یک تصمیم عجیب هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و قرار شد تا بعد از پایان جام جهانی روی نیمکت کهکشانی‌ها بنشیند اما مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا که از این حرکت سرمربی تیمشان عصبانی شدند او را اخراج کردند و فرناندو هیرو را به جای او در جام جهانی به عنوان سرمربی ماتادورها انتخاب کردند.


اسپانیا که با قدرت راهی جام جهانی شد، به دلیل حواشی ایجادشده نتوانست در روسیه درخششی داشته باشد و با ناکامی این مسابقات را ترک کرد و لوپتگی هم کارش را در رئال مادرید آغاز کرد.


لوپتگی در ابتدای کارش در رئال مادرید نتایج خوبی با این تیم گرفت و همه اهالی فوتبال منتظر دوران شکوه رئال با این مربی بودند.


رئال در اوایل فصل نتایج بسیار خوبی گرفت که جدایی رونالدو هم به چشم نیامد تا طرفداران عصبانی تیم ملی اسپانیا به لوپتگی امیدوار شوند که می‌تواند در مادرید نتایج خوبش را تکرار کند اما خیلی زود روزهای سیاه رئال و لوپتگی فرا رسید.


رئال در ادامه مسابقات لالیگا آنچنان نتایج بدی کسب کرد که همه منتظر اخراج لوپتگی بودند اما مدیران باشگاه سعی نداشتند که خیلی زود دست به تغییر بزنند اما ال‌کلاسیکو خودکشی مدیران باشگاه و لوپتگی بود.


رئال مادرید در ال‌کلاسیکو به مصاف بارسلونا رفت و شکست تحقیرآمیز پنج بر یک مقابل کاتالان‌ها مدیران رئال را مجبور کرد تا حکم اخراج لوپتگی را امضا کنند.


در واقع لوپتگی و مدیران رئال با یک تصمیم نادرست هم باعث ناکامی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی شدند و هم رئال مادرید را به یک تیم معمولی در لالیگا تبدیل کردند که در حال حاضر با قرار گرفتن در مکان نهم جدول امید هواداران را برای کسب قهرمانی در پایان فصل به تباهی برده است.


انتهای پیام/4051/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته