دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر راه و شهرسازی:

راه ریلی مهران - نجف اجرایی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سهولت در تردد زوار راه ریلی مهران - نجف اجرایی می‌شود.
کد خبر : 321875
سلیمانی.jpg

محمد اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا اظهار کرد: طرح‌های پیش‌بینی شده ریلی برای اتصال به کشور عراق در دستور کار قرار گرفته است و در استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران فعالیت‌هایی نیز انجام شده است.


وی ادامه داد: نکته کلیدی موضوع این است که باید زیرساخت‌‌ها از جمله ریل و جاده را برای سهولت در تردد زوار ایجاد شود و افزون بر این با مسئولان عراقی مذاکراتی در این راستا انجام شده است.


این مسئول اضافه کرد: باید جاده چهار خطه مهران - نجف را در دستور کار قرار دهیم و از طریق رایزنی با مسئولان عراقی مقدمات کار فراهم شده و امیدواریم با استقرار دولت جدید عراق بتوانیم تعاملات را توسعه دهیم به نحوی که این پروژه آغاز شود تا جاده ایمنی از مهران تا نجف داشته‌ باشیم.


اسلامی تصریح کرد: در موضوع توسعه راه ریلی نیز توافقاتی صورت گرفته و برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا این موضوع هم محقق و اجرایی شود.


وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون نیز پروژه چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران به واسطه برپایی مراسم اربعین به صورت موقت متوقف شده که بعد از مراسم راهپیمایی اربعین کار اجرایی این طرح از سر گرفته شده و تا پایان امسال به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/۴۰۸۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته