دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتخاب غلط فدراسیون و کی‌روش

تیم ملی درحالی قرار است در جام ملت‌ها به مصاف تیم‌های آسیایی برود که بازی‌های دوستانه این تیم مقابل تیم‌های آمریکای جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر : 321872
BQ4K2161.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال قرار است کمتر از سه ماه دیگر در جام ملت‌های آسیا به میدان برود و تقابل با تیم‌هایی مانند عراق، ژاپن، استرالیا، عربستان  و کره جنوبی می‌تواند برای شاگردان کی‌روش سخت باشد.


هر کشوری برای حضور در یک تورنمنت سعی می‌کند قبل از آغاز بازی‌ها، دیدارهای دوستانه‌اش را با تیم‌هایی برگزار کند که سبک بازی آنها شبیه تیم‌های حاضر در آن تورنمنت باشند؛ اما مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص کی‌روش برای آمادگی تیم ملی سراغ تیم‌های آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی رفتند.


دیدار دوستانه تیم ملی با بولیوی که در مهرماه برگزار شد و همچنین دیدارهای دوستانه این تیم مقابل ونزوئلا و ترینیداد و توباگو که قرار است در آبان ماه برگزار شود برنامه‌های فدراسیون برای آمادگی تیم ملی است؛ اما سؤال اصلی اینجاست که سبک بازی کشورهای آمریکای جنوبی چه شباهتی به تیم‌های آسیایی دارد و آیا قرار است تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند یا راهی رقابت‌های آمریکای جنوبی شود؟


در هر صورت مسئولان فدراسیون و کی‌روش باید دقت نظر بیشتری در انتخاب تیم‌ها به خرج دهند تا سبک بازی آنها شباهت زیادی به حریفان ما در امارات داشته باشد.


انتهای پیام/4051/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته