دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لوپتگی بالاخره از رئال اخراج شد/ سولاری سرمربی موقت کهکشانی‌ها

رئال مادرید رسماً اعلام کرد که به همکاری خود با خولن لوپتگی پایان داده است.
کد خبر : 321859
لوپتگی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نتایج فاجعه‌بار رئال مادرید در چند هفته اخیر و در نهایت شکست تحقیرآمیز کهکشانی‌ها در ال‌کلاسیکو بالاخره به صبر سران رئال پایان داد و حکم اخراج این مربی امضا شد.


بسیاری از کارشناسان سرنوشت فاجعه‌بار این مربی را که درست تا پیش از جام جهانی در مسیر موفقیت گام برمی‌داشت، تنها به دلیل تصمیم اشتباهش در قرارداد با رئال مادرید پیش از جام جهانی می‌دانند و معتقدند که آه بسیاری از هواداران اسپانیا که این اتفاق را دلیل ازهم‌گسیختگی لاروخا در جام جهانی می‌دانند، بالاخره دامن لوپتگی را گرفته است.


از همان ابتدای بستن قرارداد با رئال، این مربی توسط فدراسیون اسپانیا از سرمربی‌گری تیم ملی اسپانیا اخراج شد و در ادامه در سوپرجام اروپا که لوپتگی شکستی تحقیرآمیز مقابل رقیب همشهری را متحمل شد و نخستین جام را از دست داد، بداقبالی همواره چون سایه‌ای در پی این مربی بود و گلباران رئال در نوکمپ نیز مهر پایانی بر رویاهای این مربی بلندپرواز بود.


اما در عین شگفتی و برخلاف شایعات اخیر که آنتونیو کونته را جانشین قطعی لوپتگی در رئال می‌دانستند، سانتیاگو سولاری مربی تیم جوانان رئال مادرید به عنوان جانشین لوپتگی معرفی شد. البته سولاری سرمربی موقت این تیم است و احتمالا در روزهای آینده کونته به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها رسما معرفی شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته