دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار ایلام:

طوفان مهران بدون صدمه به زوار به پایان رسید

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: طوفان مهران بدون صدمه به زوار به پایان رسید.
کد خبر : 321709
AG5J8705 [3000x2000].jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا, قاسم سلیمانی ظهر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی از مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: از اینکه وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر کاری خود مرز مهران انتخاب کردند، بسیار خرسندم.


نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: استان ایلام برای ایجاد زیرساخت‌های اربعین تمام تلاش خود را به کار گرفته است و مهم‌ترین تلاش‌ها در حوزه وزارت راه و شهرسازی روی داده است.


وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در رأس تلاش‌ها قرار داشت و در کنار دیگر دستگاه‌ها از جمله سپاه، بسیج و ... فعالیت‌های جدی در مرز مهران در حوزه زیرساخت‌ها انجام شده است.


این مسئول اضافه کرد: جمعیت عظیمی که طی اربعین امسال از مرز مهران تردد داشتند بدون کوچکترین مسئله امنیتی از مرز عبور کردند و این حرکت و امنیت شایسته زوار اربعین حسینی بوده که توسط مسئولان امر تقدیم شده است.


سلیمانی تصریح کرد: سال 94 در استان ایلام هم‌زمان با مراسم اربعین حسینی سیل واقع شد و مشکلاتی را برای زوار پدید آورد, امسال هم طوفان سنگینی مهران را درنوردید و شهر مهران را با مشکلاتی مواجه ساخت. 


نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اینکه 64 درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کردند, گفت: خوشبختانه برای یک زائر هم مشکل و صدمه‌ای پدید نیامد.


انتهای پیام/4083/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته