دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی شورای شهر:

لیست 30 نفره کاندیداهای شهرداری تهران اعلام شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر لیست اولیه کاندیداهای شهرداری تهران که شامل 30 نفر هستند را اعلام کردند.
کد خبر : 321655
n82737577-72004311.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا در جریان برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا پیرامون انتخاب شهردار جدید تهران از اعلام لیست 30 نفره کاندیداهای شهرداری تهران در جمع خبرنگاران خبر داد.


وی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده، امروز لیست بلندی تهیه شد که هر کدام از اعضای شورا حداکثر پنج گزینه پیشنهادی خود را مطرح کردند، که البته اشتراکات زیادی در بین اسامی مطرح شده وجود داشت و در نهایت 30 اسم مشخص شد.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در مرحله بعدی، رأی‌گیری مخفی به‌عمل می‌آید و هر کدام از اعضا به پنج نفر رأی می‌دهند تا در نهایت پنج نفری را که باید در صحن شورا بیایند و برنامه خود را اعلام کنند مشخص شود.


وی در ادامه اظهار داشت: روال از این قرار است که روز شنبه 12 آبان  این رأی‌گیری انجام شود و پنج نفر نهایی مشخص شوند و روز شنبه 19 آبان  نفرات منتخب، برنامه اجرایی خود را بر اساس کلیات برنامه پنج ساله توسعه سوم شهر تهران به هیأت رئیسه ارائه خواهند کرد و فردای آن روز جلسه پر فشار کاری خواهیم داشت و در دو نوبت صبح و بعداز‌ظهر هر کدام از پنج گزینه یک ساعت زمان دارند تا برنامه‌های خود را مطرح کنند و اعضا نیز پرسش و پاسخ خود را از کاندیداها به‌عمل آورند.   


اعطا در ادامه و در خصوص معیارهای انتخاب کاندیداهای شهرداری، افزود: معیارها همان معیارهای 16 گانه قبل است و تغییری نکرده و  این 30 نفر پیشنهادهای اولیه اعضا هستند.


وی تصریح کرد: طبیعتاً از این مرحله در مورد افراد بحث خواهد شد و صرفاً پیشنهادهای خام و اولیه مطرح شده و زمانی که بناست اعضا به افراد رأی بدهند در مورد گزینه بحث خواهد شد.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در میان گزینه‌های پیشنهادی، گزینه‌هایی که در انتخاب شهردار قبل هم مطرح بودند حاضر  هستند.


اعطا همچنین در خصوص ارائه رزومه از سوی افراد خارج از لیست به اعضای شورا گفت: طی چند روز اخیر، تماس‌های متعددی صورت گرفته و  اعضا در دسترس بودند و پیشنهادهایی مطرح شده، با این حال هر کدام از اعضا بر اساس معیارها و اولویت‌هایی که داشتند پیشنهادهای خود را مطرح کردند و این‌طور نبود که راه‌های ارتباطی برای پیشنهادها مسدود باشد.  


بر اساس اعلام سخنگوی شورا اسامی لیست 30 نفره کاندیداها به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل می باشد:



انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مخدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
۰
حضور برخی افراد مث آخوندی، انصاری لاری و. .. شرم آوره ... تا کی میخوان خدددمت کنند؟؟؟
هلدینگ شایسته