دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 14:44
معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار:

نظام تصمیم‌گیری در جامعه با عنصر ارتباطات و رسانه به‌سامان می‌شود

معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: نظام تصمیم‌گیری در جامعه با عنصر ارتباطات و رسانه به سامان خواهد شد و این نقش غیر قابل انکار است.
کد خبر : 32163

به گزارش گروه اجتماعی آنا، فرزاد خلفی، معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پیامی روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه تبریک گفت.


وی در این پیام تاکید کرد: روز خبرنگار را پیشاپیش به همه اصحاب قلم که برای عدالت و آزادی و تعالی ملک و مملکت می‌نویسند و با حق طلبی نوری در تاریکی جهل و فساد می‌تابانند تبریک می گویم.


خلفی تاکید کرد: به همه عزیزان خبرنگار بخصوص خبرنگاران حوزه اجتماعی و شهری خسته نباشید می گویم و امیدوارم در جامعه ما قدر و قیمت اصحاب رسانه بیش از گذشته دانسته شود.
در این پیام تاکید شده که جامعه ما برای پیشرفت و تعالی خود به توسعه ارتباطات وابسته است و توسعه ارتباطات بدون نقش محوری رسانه ممکن نیست. نظام تصمیم گیری در جامعه با عنصر ارتباطات و رسانه به سامان خواهد شد؛ این نقش غیر قابل انکار است.


به گفته وی خبرنگاران بهتر و بیشتر از مدیران جامعه را می شناسند و دل در سرزمین افکار عمومی دارند. بنای مدیران در سرزمین افکار عمومی بدون توجه به اصحاب رسانه کج خواهد بود و فرو خواهد ریخت.


انتهای پیام/

برچسب ها: روز خبرنگار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته