دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 16:50
صابری خبر داد؛

برگزاری کارگاه زندگی به سبک رضوی برای زوج‌های جوان در مشهد

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس‌رضوی کرمان از برگزاری کارگاه زندگی به سبک رضوی برای زوج‌های جوان و دانشجو در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر : 321499
photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۷_۱۱-۰۳-۱۹.jpg

سید حسین صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با اشاره به فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس‌رضوی در استان کرمان، اظهار کرد: سلسله‌نشست‌هایی با موضوع زندگی به سبک رضوی در حال اجرا است که زو‌ج‌های جوان استان کرمان و جوانانی که به‌صورت دانشجویی ازدواج کرده‌اند، از این امکان بهره‌برداری کنند.


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس‌رضوی کرمان با برشمردن خدمات و امتیازات این همایش‌ها، افزود: آموزش‌های حضوری و مجازی، خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای و استفاده از غذای متبرک مهمان‌سرای رضوی از جمله امتیازات شرکت در این دوره‌ها است.


صابری ثبت ازدواج از ابتدای سال 96 به بعد را برای استفاده از مزایای این طرح ضروری دانست و تأکید کرد: آن‌دسته از زوج‌های جوان که تاریخ ثبت ازدواج رسمی آن‌ها پس از زمان قید شده است، می‌توانند به‌صورت حضوری با مراجعه به حرم مطهر، مقبره پیرپالان‌دوز اتاق 15، یا به‌صورت مجازی با مراجعه به تارنمای www.farhangi.aqr.ir و یا تماس با تلفن 38008 - داخلی 125 و 126 نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این همایش‌ها اعلام آمادگی کنند.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته