دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 15:58
با رویکرد محرومیت‌زدایی؛

اردوی جهادی دانشگاه آزاد در مناطق محروم دولت‌آباد برگزار شد

اردوی جهادی روستای پاتاوه از توابع شهرستان لردگان به‌همت بسیج اداری و اساتید دانشگاه آزاد دولت‌آباد با رویکرد فرهنگی و محرومیت‌زدایی برگزار شد.
کد خبر : 321476
IMG_8583 (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، زهرا حیدران ظهر امروز در مراسم آغاز اردوی جهادی روستای پاتاوه اظهار کرد: اردوی جهادی روستای پاتاوه از توابع شهرستان لردگان به‌همت بسیج اداری و اساتید واحد دولت‌آباد با رویکرد فرهنگی و محرومیت‌زدایی برگزار شد.


وی با اشاره به اهداف عالی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در برپایی و برگزاری اردوهای جهادی اساتید استان، گفت: سازندگی مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی است. آغاز این سازندگی، ساختن خود است و به‌عبارتی نخستین هدف اردوی جهادی خودسازی است.


مسئول کانون بسیج اساتید واحد دولت‌آباد افزود: برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است و این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند و در کنار این مزایا، رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است. 


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت‌آباد نیز با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی، گفت: این اردو با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم روستاهای پشت کوه میلاس لردگان و با همکاری پایگاه بسیج محلی جنیران اصفهان برگزار شد.


حجت‌الاسلام احمدرضا شاه‌سنایی با اشاره به ساخت یک کلاس درس و سرویس بهداشتی برای مدرسه روستا، ادامه داد: هزینه ساخت با همت معلم مدرسه این روستا تأمین و با همکاری و هم‌دلی همه عزیزان این کلاس ساخته شد تا دانش‌آموزان از سال تحصیلی جدید بازنمانند.


به گزارش آنا، این اردوی جهادی با مشارکت تنی چند از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و بسیجیان متخصص در امور ساخت‌و‌ساز برگزار شد.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته