دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 15:35
رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان

اقتصاد مقاومتی بهترین راه حل رفع مشکلات کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: راهکار اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده، بهترین راه‌حل برای مشکلات امروز جامعه است.
کد خبر : 321460
photo_2018-10-28_11-13-11.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، کیوان میرزایی، رئیس بسیج اساتید استان گیلان، ظهر امروز با حضور در واحد با سیروس بی‌دریغ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دیدار کرد.


سیروس بی‌دریغ راهکار اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده را بهترین راه‌حل برای مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: هم‌اکنون واحد لاهیجان برای توسعه کشاورزی و گردشگری اقدامات مؤثری انجام داده و تمام تلاش خود در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان را انجام می‌دهد.


وی بخش فنی و مهندسی واحد لاهیجان را دارای ظرفیت بالایی برای انجام پروژه‌های ملی و استانی دانست و آمادگی کامل واحد را در زمینه همکاری با بسیج اساتید اعلام کرد.


رئیس بسیج اساتید، داشتن روحیه بسیجی در عمل و کردار را در شرایط فعلی کشور لازم دانست و ادامه داد: اگر از امکانات فعلی دانشگاه‌های استان به‌خوبی استفاده شود و دانشگاه‌ها به رسالت واقعی خود عمل کنند که داشتن روحیه حل مشکلات است، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و بسیج اساتید استان آمادگی کامل خود را برای این امر اعلام می‌دارد.


کیوان میرزایی از مرکز روباتیک دکتر حسابی این واحد دانشگاهی بازدید و در مورد همکاری بیشتر این مرکز برای انجام پروژه‌های مشترک راهکارهایی را اعلام کرد.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته