دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1397 - 04:40
وب‌گردی دانشجویی؛

جیبی برای گوشی همراه

«پاکِت» برنامه‌ای برای گوشی هوشمند است که می‌تواند هر نوع محتوایی را برای کاربر ذخیره کند.
کد خبر : 321428
1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تصور کنید داستان الهام‌بخش یا خبر جالبی را در لینکداین یا هر شبکه اجتماعی می‌بینید؛ اما فرصت خواندن آن را ندارید، چه می‌کنید؟ آن را نشانه‌گذاری می‌کنید و به صدها صفحه نشانه‌گذاری‌شده قبلی اضافه می‌کنید که دیگر هیچ وقت به سراغشان نرفته‌اید؟ تکنولوژی جایگزین بهتری برای شما به ارمغان آورده است: اپلیکیشن پاکِت.


برنامه پاکِت یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ذخیره مطلب برای بعد است که می‌تواند به کارآفرینان و مؤسسان استارت‌آپ‌ها کمک کند تا مقاله‌ها، تصاویر، ویدئوها و دیگر محتوای الکترونیک را در یک محل ذخیره کنند. بدین ترتیب اگر در آینده نیازی به یکی از این مطالب داشته باشند، می‌توانند به‌راحتی آن را پیدا کنند.


پاکِت به شما اجازه می‌دهد که هر نوع محتوایی را از هزار و 500 اپلیکیشن موبایل ذخیره کنید. همچنین افزونه‌ای برای مرورگرها دارد تا بتوانید مطالب را از سایت‌ها ذخیره کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های پاکِت این است که به کاربر اجازه دسترسی به تمام مطالب ذخیره شده را از هر دستگاهی و حتی بدون نیاز به اینترنت می‌دهد.


پاکِت در ابتدا تنها برای دسک‌تاپ کامپیوترها عرضه شده بود و روی سیستم عامل مک و ویندوز کار می‌کرد. این برنامه در حال حاضر روی گوشی‌های اندروید، iOS و  ویندوزی نیز کار می‌کند.


انتهای پیام/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته