دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 11:20
طی احکام جداگانه؛

رئیس‌جمهور وزرای چهار وزارتخانه را منصوب کرد

رئیس‌جمهور طی احکام جداگانه وزرای چهار وزارتخانه، راه، صنعت، کار و اقتصاد را منصوب کرد.
کد خبر : 321358

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طی احکام جداگانه‌ای وزرای «راه و شهرسازی»، «صنعت، معدن و تجارت»، «اقتصاد و دارایی» و« تعاون، کار و رفاه اجتماعی» را منصوب کرد.


در احکام رئیس‌جمهور خطاب به این وزرا آمده است: 


مهندس محمد اسلامی


با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397/08/05 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر راه و شهرسازی» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس‌جمهور اقدام نمایید.


آقای رضا رحمانی


با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397/08/05 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رئیس‌جمهور اقدام نمایید.


آقای دکتر فرهاد دژپسند


با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397/08/05 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر امور اقتصادی و دارایی» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایید.


آقای محمد شریعتمداری


با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397/08/05 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایید.


در پایان این احکام خطاب به وزرای چهارگانه آمده است : امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.


انتهای پیام/4079/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته