دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 10:33
حسن‌ بیگی خبرداد:

نصب سیستم‌های الکترونیکی در مرزها برای جلوگیری از نفوذ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نصب سیستم‌های الکترونیکی در مرزها برای شناسایی افراد نفوذی خبر داد.
کد خبر : 321344

ابوالفضل حسن‌بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه، اظهار کرد: سپاه پاسداران در منطقه حضور دارد و تمام ظرفیت‌ها در رابطه با حل این مسئله به کار گرفته شده است.


وی با اشاره به اینکه مرزبانان کشورمان طی خیانت و نفوذ یکی از عناصر محلی به دام ربایندگان افتاده‌اند، تصریح کرد: راهکارهایی در نیروی انتظامی، سپاه و ارتش اندیشیده شده و سلسله اقداماتی صورت گرفته تا از تکرار چنین خیانت‌هایی جلوگیری شود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: نصب سیستم‌های الکترونیکی در مرزها برای شناسایی افراد از راهکارهایی است که در دست اقدام است.


به گزارش آنا، شامگاه 23 مهر شماری از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی میرجاوه استقرار داشتند،‌ با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.


طبق اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی شده بودند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه‌روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت دادند‌.


انتهای پیام/4071/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته