دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 17:57
معاون دانشگاه آزاد قم:

6 آبان نتایج دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد قم اعلام می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد قم زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان دوره‌های کارشناسی و کاردانی بدون آزمون را 6 آبان ماه جاری بیان کرد.
کد خبر : 321238
دکتر زرگر.JPG

محسن زرگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: نتایج دوره‌های کارشناسی و کاردانی بدون آزمون اعلام شد و زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان 6 آبان ماه جاری است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تصریح کرد: نتایج دوره‌های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.


زرگر افزود: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org  و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود و اطمینان یافتن از پذیرفته شدن در یکی از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با در دست داشتن  اصل مدارک در روزهای یک‌شنبه 6 آبان ماه جاری به دانشکده‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود مراجعه کنند.


وی اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشکده علوم پایه باید به ساختمان دانشکده علوم پایه واقع در بلوار 15 خرداد و پذیرفته‌شدگان رشتههای تحصیلی علوم انسانی و فنی و مهندسی  به دانشکده علوم انسانی و فنی و مهندسی واقع در پردیسان، ابتدای بلوار دانشگاه  مجتمع دانشگاهی پردیسان مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.


زرگر تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم لازم است برای انجام ثبت‌نام قطعی با در دست داشتن مدارک تحصیلی، به دانشکده علوم پایه واقع در بلوار 15 خرداد مراجعه کنند.


به گزارش آنا، افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم می‌توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه به نشانی الکترونیکی https://qom-iau.ac.ir، از جزئیات ثبت‌نام مطلع شوند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون قم ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته