دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 13:55

مسئولان دانشگاه آزاد مازندران با حجت‌الاسلام روحانی دیدار کردند

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حجـت‌الاسلام حسن روحانی، امام‌جمعه بابل دیدار کردند.
کد خبر : 321137
photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۷_۱۰-۴۸-۴۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حسین منصوریان سرخگریه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و وحید فلاح، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ظهر امروز با حجـت‌الاسلام حسن روحانی امام‌جمعه بابل دیدار کردند.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تسلیت اربعین شهادت اسوه شجاعت و آزادگی حضرت امام حسین‌بن‌علی(ع)، گفت: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی هدف‌دار مطابق با ارزش‌های دینی و مذهبی است.


منصوریان با بیان اینکه مباحث فرهنگی و فقهی در دانشگاه مورد‌توجه است، افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از رهنمودهای حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری و حمایت و هدایت شما بزرگواران در اجرای صحیح آن گام‌های مثبتی برداریم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تصریح کرد: اعتبار دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی توجه به حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی اسلامی و همراهی استادان، کارکنان و دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری ما است.


امام‌جمعه بابل نیز به فضلیت زیارت امام حسین(ع) پرداخت و گفت: اگر مردم ارزش و پاداش زیارت امام حسین(ع) را بدانند، از اشتیاق قالب تهی کرده و از حسرت فراوان جانشان متلاشی خواهد شد. این سخن امام باقر(ع) نشان می‌دهد ارزش این زیارت چه اندازه است که  ترک آن چنین حسرتی درپی دارد و این نمونه‌ای از فضایل زیارت آن حضرت است.


روحانی دانشگاه آزاد اسلامی  را یک سرمایه ملی و انقلابی دانست و بیان کرد: دانشگاهیان باید در رشد و تبیین مسائل فرهنگی در جامعه پیش‌قدم باشند، و در موقعیت حساس فعلی کشور، حضور و تلاش بیشتر جوانان دانشجو و نخبگان دانشگاهی نیاز است.


امام‌جمعه بابل رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی را مثبت خواند و تصریح کرد: هویت دینی و اعتقادی، تبیین اندیشه‌های امام(ره)، منویات مقام معظم رهبری و تقویت بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه بیش از هر زمانی مورد توجه قرار بگیرد.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: مازندران ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته