دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هایپرلینک شود //// مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی تمدید شد

مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی در بهار 40 سالگی انقلاب اسلامی تمدید شد.
کد خبر : 321132
thumbnail.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از معاونت صدا، دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: با توجه به اصرار و تماس‌های زیاد برنامه‌سازان و اینکه در زمان اربعین بودیم فرصتی به برنامه‌سازان داده شد که تا پایان هفته آثار خود را در سایت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بارگزاری کنند.


علیرضا حبیبی افزود: در راستای ایجاد رقابت میان برنامه‌سازان و تولیدکنندگان آثار در شبکه‌های رادیویی و فضای مجازی و توجه به موضوعات 40 سالگی انقلاب مسابقه‌ای طراحی شد که برنامه‌سازان به تهیه بسته‌های کوتاه رادیویی تشویق شوند.


حبیبی ادامه داد: برنامه‌سازان به مناسبت بهار 40 سالگی انقلاب اسلامی می‌توانند بسته های رادیویی را در ساختارها‌ی آنونس –حداکثر 2 دقیقه، بسته‌های انگیزشی و اطلاع رسانی(csa)-حداکثر 3 دقیقه، بسته‌های گزارشی-حداکثر 5 دقیقه، بسته‌های مستند – حداکثر 10 دقیقه، بسته‌های روایی(مینی فیچر)- حداکثر 10 دقیقه، بسته‌های چند رسانه‌ای حداکثر 3 دقیقه به دبیرخانه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا ارسال یا در سایت https://40.seda.ir  بارگزاری کنند.


وی دستاوردها، پیشرفت‌ها و خدمات در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی، اجتماعی، پزشکی،دینی و سیاسی را از موضوعاتی دانست که برنامه‌سازان می توانند برای آن آثار تولید کرده و تصریح کرد: برای شرکت در هر بخش و ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد .


حبیبی ادامه داد: نه تنها برنامه‌سازان معاونت صدا بلکه همه کسانی که می توانند به تولید آثار در این زمینه بپردازند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار آنها در بخش‌های معاونت صدا، مراکز استان‌ها و آزاد بررسی می‌شود.


وی تصریح کرد: همزمان با افتتاح رادیو انقلاب در 20 آبان از برگزیدگان مسابقه، شبکه‌های برتر و نهادهای همکار با ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی معاونت صدا تقدیر خواهد شد.


حبیبی با توجه به جوایز برندگان گفت: به نفرات اول در هر بخش تندیس، لوح سپاس  و ۲۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال


نفرات دوم در هر بخش لوح سپاس و ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و نفرات سوم در هر بخش لوح سپاس و ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعلق خواهد گرفت.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته