دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاپیتان تیم سپیدرود رشت:

سپیدرود را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد

کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: به هواداران این قول را می‌دهم که تیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم.
کد خبر : 321120
97-05-c07-1193.jpg

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نتایج ضعیف تیم سپیدرود رشت که باعث شده این تیم در انتهای جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار بگیرد، گفت: متأسفانه تیم از ابتدای فصل با دو مدیریت تشکیل شد و مالکان و مربیان قبلی به‌گونه‌ای تیمداری کردند که نتوانستیم به‌خوبی آماده رقابت‌های این فصل شویم.


وی افزود: ما در سه بازی 10 گل خوردیم اما با آمدن علی کریمی اگرچه بیشتر مساوی می‌کنیم و گاهی اوقات بازنده می‌شویم اما با نتیجه سنگین بازنده زمین را ترک نمی‌کنیم. سپیدرود تیمی ریشه‌دار است که متأسفانه باخت‌های بدی در ثانیه‌های پایانی به‌دست آورده و باعث شده با سه امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.


کاپیتان سپیدرود خاطرنشان کرد: حضور علی کریمی باعث شده که از لحاظ تمرینی خیلی بهتر شویم. بهزاد نوشادی بدن‌ساز تیم، شرایط بدنی بازیکنان را به آمادگی 80 درصد رسانده است. به آینده امیدواریم و مطمئن هستم که در هفته‌های آینده به شرایط مناسبی خواهیم رسید. تیم ما با کسب سه پیروزی از انتهای جدول جدا می‌شود و آن‌وقت تلاش خواهیم کرد تا جایی در میانه جدول رده‌بندی کسب کنیم.


وی درباره اینکه چرا بازیکنان جوان سپیدرود نتوانستند در این تیم موفق شوند، گفت: بارها با بازیکنان جوان صحبت شده است و از آنها خواسته‌ایم تا هرچه دارند در زمین ارائه کنند. مشکل این بازیکنان را متوجه نمی‌شوم، آنها در تمرین‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند اما در لیگ دور از انتظار ظاهر شده‌اند. آنها باید بدانند که بازی در لیگ برتر نیازمند عزمی جدی است و اگر بخواهند تیم‌شان به لیگ آزادگان سقوط نکند، نیاز است خیلی بهتر از اینها بازی کنند.


کعبی تأکید کرد:‌ علی کریمی بارها در تمرین‌ها، بازیکنان باتجربه تیم مانند من، محمد غلامی، پویا نزهتی، رضا نورمحمدی و محمدرضا مهدوی را مثال زده است. او گفته اینها بازیکنان باتجربه‌ای هستند که با انگیزه زیادی بازی می‌کنند و شما باید خود را به این بازیکنان برسانید. امیدوارم بازیکنان تیم باورشان را تغییر دهند و بدون ترس و واهمه، بهترین بازی را درون زمین ارائه کنند.


وی در مورد اینکه سپیدرود در 10 بازی اول سه امتیاز کسب کرده و می‌تواند در 20 بازی باقی‌مانده لیگ برتر حداکثر امتیازهای لازم برای بقا را بگیرد، تصریح کرد: کار بسیار سختی پیش‌رو داریم اما باید به تیم امیدواری بدهیم. ما با تیم فصل گذشته فرقی نکرده‌ایم و حتی از لحاظ مهره بهتر شده‌ایم. بچه‌های تیم باید باورشان را تقویت کنند. علی کریمی امکانات تمرینی فراهم کرده که همانند تیم‌های اروپایی است. ما با اولین پیروزی از بحران خارج می‌شویم. امیدوارم هواداران همچون هفته‌های گذشته از ما حمایت کنند و این قول را به آنها می‌دهم که نگران تیم مورد علاقه‌شان نباشند. ما هر طور شده، سپیدرود را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته