دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وینفرد شفر:

سپاهان با یک موقعیت برنده شد

سرمربی تیم استقلال گفت: سپاهان تنها یک موقعیت داشت که با استفاده از آن برنده شد.
کد خبر : 320991

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان گفت: در روزی که خوب بازی کردیم شکست خوردیم. حمله‌ای خوب به همراه موقعیت‌های مناسبی داشتیم ولی برخی مشکل‌ها نگذاشت برنده شویم. پژمان منتظری مصدوم بود و علی کریمی هم دقیقه 15 مصدوم شد. 


وی ادامه داد: انتظار دارند همیشه استقلال برنده باشد. سپاهان فقط یک موقعیت گل‌زنی داشت و باید قبل از زدن توپ توسط مهاجم آن توپ قطع می‌شد. برنامه‌های حریف را می‌دانستیم اما یک موقعیت دادیم و هر چند به دیرک دروازه زدیم ولی بازنده شدیم. به بازیکنانم گفتم که شما بازی خوبی انجام دادید و باید در تمامی لحظه‌ها بجنگیم. خط دفاعی ما خوب بود ولی باید روی ضدحملات کار کنیم. باید فرصت‌ها را تبدیل به گل کنیم تا تک موقعیت حریف باعث باخت‌مان نشود. 


سرمربی تیم استقلال افزود: داور یک ضربه پنالتی برای ما نگرفت و شاید او آن صحنه را برای تیم ما ندید. به کمک داور تبریک می‌گویم که پنالتی اشتباه سپاهان را برگرداند. باید خطای روی دانشگر پنالتی گرفته می‌شد ولی داور و کمک او این صحنه را ندیدند. 


وی درباره مصدومان زیادی که استقلال دارد،‌ اظهار کرد: پژمان منتظری در یک لحظه در تمرین پایش پیچ خورد و مصدوم شد. علی کریمی که باید پزشک تیم در موردش صحبت کند. البته استقلال فصل قبل میک درموت را به‌عنوانِ بدنساز داشت ولی او از تیم ما رفت. حضور مربی بدنساز در تیم خیلی لازم است. ما فوتبال سریع و با فشاری را بازی می‌کنیم و بازیکنی که آماده نباشد، مصدوم می‌شود. داریوش شجاعیان رباط صلیبی پاره کرده و محسن کریمی هم در تمرین مصدوم شد. 


شفر اضافه کرد: الان فیلیپ مربی بدنساز تیم ما است که به خوبی با بازیکنان تمرین می‌کند و آنها را آماده می‌کند. مصدومیت علی کریمی عضلانی است و دیگر بازیکنان با بدشانسی مصدوم شده‌اند. مصدومیت کریمی مانند بازیکنی است که در فرود روی زمین دچار مصدومیت و یا پیچیدگی زانو می‌شود و این بدشانسی است.


وی درباره اینکه استقلال در زدن گل دچار مشکل است، گفت: بعد از رفتن مامه باباتیام که دیگر بر نمی‌گردد نباید درباره او صحبت کنیم. الحاجی گرو فصل قبل می‌توانست 10 گل بزند. بازیکنان نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند. اللهیار صیادمنش باید بهتر و بهتر شود. مهدی قائدی جون است و نمی‌خواهم از او انتقاد کنم. نیاز است به بازیکنان تیم فرصت دهیم.


سرمربی تیم استقلال درباره بازی نکردن رضا آذری بیان کرد: آذری باید بیشتر از اینها باد بگیرد. او اگر بتواند پیشرفت کند احتمال دارد در آینده در ترکیب قرار بگیرد و بازی کند. 


انتهای پیام/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته