دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

تشریح اقدام باشگاه پرسپولیس برای مقابله با بازار سیاه بلیت‌فروشی

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس، اقدام این باشگاه برای مقابله با بازار سیاه بلیت‌فروشی را تشریح کرد.
کد خبر : 320828

پندار خمارلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: کار بازسازی در حیطه وظایف ما نیست و در این زمینه دخالتی نداریم، اما مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان قول اتمام بازسازی ورزشگاه را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا داده‌اند.


وی با بیان اینکه در‌این‌خصوص باید مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توضیح بدهند، تصریح کرد: پیمان‌کاران سخت مشغول کار هستند تا ایرادات مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را در ورزشگاه آزادی برطرف کنند.


مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه نامه‌نگاری‌های لازم را با مراجع مربوطه انجام داده است و امیدواریم تا بازی فینال این ایرادات برطرف شود.


خمارلو در‌خصوص نحوه بلیت‌فروشی بازی فینال و این‌که در دیدار برگشت پرسپولیس با السد قطر شاهد بازار سیاه بلیت‌فروشی بودیم، بیان کرد: نمی‌توان به هواداران خرده گرفت و در‌این‌‌خصوص ابتدا باید کار فرهنگی صورت بگیرد و مراجع قضایی برای کوتاه کردن دست دلالان وارد عمل شوند.


وی افزود: تنها راه مقابله با بازار سیاه بلیت‌فروشی، الکترونیکی کردن آن است؛ چراکه فروش بلیت به‌‌صورت فیزیکی این عواقب را نیز به‌ دنبال دارد. ما نیز اقدامات لازم را برای مقابله با بازار سیاه بلیت‌فروشی انجام داده‌ایم.


مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید تدابیر لازم را در این زمینه بیندیشیم، اما نمی‌توانیم اقدام قضایی انجام دهیم، چراکه در حوزه اختیار ما نیست.


انتهای پیام/4051/4078/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته