دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

از انحصار فوتبالی عادل تا ذبح عدالت در برنامه نود

پیشکسوت فوتبال گفت: فردوسی‌پور در سه سال گذشته عدالت را کنار گذاشته بود، چراکه وقتی وارد قدرت شد از آن سوءاستفاده کرد.
کد خبر : 320762
عادل+فردوسی+پور.jpg

بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به تأثیر برنامه 90 بر جامعه اظهار کرد: این برنامه به‌هیچ عنوان به فرهنگ جامعه ارتباط پیدا نمی‌کند، بلکه فرهنگ جامعه رسانه‌های ملی هستند از جمله روزنامه، مجله، تلویزیون، نشریات و ...


وی با بیان اینکه طبیعتاً این رسانه‌های ملی تأثیرگذاری لازم را در جامعه نداشتند و جامعه دچار افسردگی شده است، اضافه کرد: مناسبات اقتصادی انسان‌ها را از هم دور کرده، آنها را به انزوا کشانده و دچار سردرگمی می‌کند.


این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه رسانه ملی در مجموع به شکلی مثبت روی جامعه تأثیرگذار نبوده است، بیان کرد: با این شرایط رسانه ملی روی قسمت‌های کوچک جامعه نیز اثرگذار نبوده است.


فروتن، گریزی به برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور زد و مطرح کرد: عدم پخش برنامه 90 برای این است که فردوسی‌پور از خطوط قرمز عبور کرده بود و باید بیشتر نابسامانی فوتبال را در برنامه‌اش مطرح می‌کرد.


وی افزود: قطعاً عدم پخش برنامه 90 به حمایت عادل از کی‌روش برنمی‌گردد و مسائل دیگری در میان است. متأسفانه نابسامانی‌های زیادی در فوتبال داریم و فردوسی‌پور باید روی معضلات تیم‌های پایه‌ای بیشتر پافشاری می‌کرد.


این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: برای مثال بنده هشت ماه در یکی از تیم‌های پایه‌ای کار کرده‌ام و هدف اصلی‌ام جمع‌آوری اطلاعات از آن تیم پایه‌ای بود و چیزهایی دیدم که اگر برنامه 90 را داشتم به‌ صورت مستمر روی این معضلات کار می‌کردم.


فروتن یادآور شد: فردوسی‌پور در سه سال گذشته عدالت را کنار گذاشته بود، چراکه وقتی وارد قدرت شد از آن سوءاستفاده کرد، البته منظورم سوءاستفاده مالی نیست، بلکه سوءاستفاده از قدرت به‌ نفع گروهی در مقابل گروهی دیگر.


وی متذکر شد: برنامه 90 روی نظریات عموم جامعه تأثیرگذار است و عادل انحصار فوتبالی ایجاد کرده بود، به‌ طوری‌که سیاست‌گذاری فوتبال در دست برنامه 90 بود.


این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه فردوسی‌پور مدافع جریانی شده بود که به جامعه لطمه وارد می‌کرد، تصریح کرد: فردوسی‌پور دنبال سان‌زدگی (الگوبرداری از روزنامه SUN) فوتبال این مملکت بود و وقتی فوتبال سان‌زده شد، دیگر هیچ چیز آن واقعی نمی‌شود.


فروتن عنوان کرد: من موافق بسته شدن برنامه و یا روزنامه‌ای نیستم و معتقدم این کار غیردموکراتیک است، اما موافق سوءاستفاده از قدرت نیز نیستم، دو سال است که برنامه 90 را دنبال نمی‌کنم، چراکه عادل دنبال عملیات قبیله‌ای رفت، در حالی‌ که کشورمان نیاز به انسجام دارد.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما مخالف پخش برنامه 90 هستید؟ گفت: با این رویه‌ای که برنامه 90 در پیش گرفته و به صورت قبیله‌ای و دسته‌بندی اداره می‌شود، بله، مخالف پخش این برنامه هستم.


این پیشکسوت فوتبال تبیین کرد: فردوسی‌پور باید از خیلی وقت پیش جلوی رویه قبیله‌ای و دسته‌بندی را می‌گرفت و با این شرایط برنامه او به درد جامعه نمی‌خورد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته