دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نویسنده عرصه دفاع مقدس:

گلین قصه ناگفته‌ای داشت

یک نویسنده عرصه دفاع مقدس گفت: روستای گلین در غرب کشور، قصه‌های ناگفته‌ای در سینه داشت و همین موضوع باعث نگارش کتاب «گلین عروس سرخ‌پوش» شد.
کد خبر : 320638
131033.jpg

رحیم مخدومی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در غرب کشور روستایی به نام گلین وجود دارد که در دل خود قصه‌های زیادی از حماسه و مقاومت برادران مسلمان اهل سنت دارد که به زمان دفاع مقدس برمی‌گردد. با شنیدن روایت‌های فراوانی از روستای گلین تصمیم گرفتم برای تحقیق و نگارش کتابی به روستای گلین سفر کنم و بعد از تحقیقات زیاد و اساسی کتاب «گلین عروس سرخ‌پوش» را به رشته نگارش درآوردم.


این نویسنده عرصه دفاع مقدس، حماسه گلین را این‌ طور بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی و حمله گروهک‌های ملحد به مرز‌های غرب کشور ، یکی از همین گروهک‌ها به روستای گلین حمله می‌کنند و بعد از جداسازی جوانان و کسانی که توان جسمی داشتند، از آنها برای پیوستن به این گروه درخواست می‌کنند و زمانی که با جواب منفی این جوانان و مردان روبه‌رو می‌شوند، اهالی روستا را به طرز فجیعی مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند.


وی گفت: یکی از کار‌هایی که انجام می‌دادند بستن دست این جوانان و آویزان‌کردنشان از سقف به مدت زمان طولانی بوده و آثار این شکنجه اکنون نیز با دیدن این افراد مشهود است. دیگر مسائل و مصائبی که این گروهک ضدانقلاب برای اهالی روستای گلین پدید می‌آوردند و روایت زندگی‌هایی که در این روستا تحت تأثیر شرارت‌های گروهک ملحد و ضد انقلاب قرار گرفته است را در کتاب گلین عروس سرخ‌پوش به رشته تحریر درآوردم که باید خوانده شود تا بیشتر از فداکاری‌ها و رشادت‌های هموطنان اهل سنت مطلع شویم.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته