دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 17:36
با میزبانی واحد دولت‌آباد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال استانی شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان قهرمان مسابقات فوتسال استانی کارکنان و اعضای هیأت علمی شد.
کد خبر : 320635
IMG_2893__.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد دولت آباد این دانشگاه برگزار شد.


فینال مسابقات قهرمانی فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور دبیر هیأت امنای این استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد.


احمد آذین در مراسم اهدای مدال‌های این دوره از مسابقات گفت: برگزاری مسابقات کارکنان و اعضای هیأت علمی با افزایش روحیه نشاط و شادابی قطعاً در مسیر پیشرفت و بهبود واحدهای دانشگاهی مؤثر خواهد بود.


محمد باقری سرپرست واحد دولت‌آباد نیز با تشکر از تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقات، افزایش رویکردهای ورزشی و فرهنگی در استان را از نقاط قوت تیم مدیریتی استان دانست.


احمد صالحی سرپرست کل این مسابقات نیز با اشاره به روند برگزاری بازی‌ها گفت: شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور هفت تیم و در دو گروه برگزار شد. 


وی افزود: تیم‌های دولت‌آباد، اصفهان، لنجان، کاشان، تیران، شاهین‌شهر و دهاقان در این دوره از بازی‌ها به رقابت پرداختند.


صالحی اظهار کرد: پس از پایان دور گروهی رقابت‌ها، تیم‌های لنجان، کاشان، اصفهان و دولت‌آباد به دور نیمه‌نهایی راه یافتند و در نهایت تیم‌های اصفهان به مقام نخست، لنجان به مقام دوم و دولت‌آباد به مقام سوم دست یافتند. 


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته