دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 17:27
امروز برگزار شد؛

معارفه رئيس نهاد نمايندگی رهبری در دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی

رئيس نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 320626
Picture 170.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، معاون امور استان‌های نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ظهر امروز در مراسم تکريم و معارفه رؤسای سابق و جدید نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی که در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، گفت: حجت‌الاسلام مهدوي‌نسب علاوه بر داشتن نيروی جوانی داراي ويژگی بارز اخلاق و منش و حضور عالمانه در فضاي دانشگاهي است.


حجت‌الاسلام علی تقوی با بيان اين موضوع که چنانچه سلوک رفتاری محور کار قرار گيرد می‌توانيم چند برابرشدن اثر کار خود را ببينيم، اظهار کرد: شايد ما کار معلمی و تبليغی می‌کنيم؛ اما اثربخش‌بودن کار ما در دستان کس ديگري است و چنانچه در فضای دانشگاهی که دانشجويان تشنه محبت و معارف هستند، اين‌گونه رفتار شود به‌طور‌حتم نتيجه‌بخش خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: تبليغ دين تنها وظيفه طلبه‌ها نيست؛ بلکه همه معلمان اين وظيفه را بر دوش دارند.


رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان‌رضوی نیز در این مراسم بیان کرد: در این دنیا فرصت کمی داریم که باید از این فرصت برای به فعلیت رسیدن استعدادهای خود با بهره‌گیری از بال ایمان و علم و دانش استفاده کنیم.


حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب با بیان این موضوع که دفتر نهاد نمایندگی رهبری مصداق تلاقی این دو بال در دانشگاه در کنار هم است، ادامه داد: به‌عنوان خادم به دنبال رشد و ارتقای جامعه دانشگاهی در همه زمینه‌ها هستیم.


وی تأکید کرد: همه دانشگاهیان دل در گرو رشد و تکامل این نهاد دارند؛ اما به‌طور حتم یکی از دل نگرانی‌های فرهنگیان تشتت است و دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قرار نیست مهره بسازد؛ بلکه درصدد است این مهره‌ها را در کنار هم گرد آورد.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی ابراز کرد: اعتقاد کامل به جنبش دانشجویی دارم و دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی را همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند افسران جنگ نرم می‌دانم و معتقدم باید تدارکات آنان را برسانیم تا بارش افکار در دانشگاه عملیاتی شود.


 هدف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تربیت نیرویی در تراز انقلاب است


رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی و مشهد هم در ادامه این مراسم گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در سال 72 در راستای ایجاد تغییرات در دانشگاه به منظور تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد شد.


مهدی ملک‌نژاد با اشاره به این نکته که این نهاد همیشه یار مسئولان دانشگاه در طول این سال‌ها بوده است، بیان کرد: امید است پشتیبانی کامل در حوزه‌های مختلف دانشگاه مانند سابق صورت گیرد.


در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام مجید نصیری رئیس سابق نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی قدردانی و حکم حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب به وی اعطا شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته