دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 17:06
هاشمی مطرح کرد:

دانشگاه آزاد لامرد، الگوی عملی آموزش عالی در پیوند با صنعت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد عنوان کرد که پیوند صنعت و دانشگاه در این واحد دانشگاهی الگوی عملی موفق در آموزش عالی است .
کد خبر : 320621
hashemi.jpg

سیداحمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لامرد، ارتباط بین این واحد دانشگاهی با سایر مراکز صنعتی استان فارس و بوشهر از جمله شرکت آلومینیوم جنوب و شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی عسلویه را الگویی موفق و عملی برای سایر مراکز آموزش عالی دانست.


وی گفت: سال‌های اخیر با همت کارکنان، استادان و مسئولان دانشگاه، برنامه‌ریزی‌های هدفمند و دقیق در‌خصوص ارتباط هرچه بیشتر این واحد دانشگاهی با مراکز صنعتی استان فارس و بوشهر انجام گرفته که منجر به اخذ قراردادهای علمی در موضوعات مختلف شده است که این امر باعث حمایت علمی و پژوهشی دانشگاه از مراکز صنعتی و از طرفی حمایت صنایع از دانشگاه می‌شود.


هاشمی خاطرنشان کرد که اخذ قرارداد انجام مراحل تأمین نیروی متخصص شرکت آلومینیوم جنوب از طراحی سؤالات امتحانی، برگزاری کنکور ورودی، انجام مصاحبه عمومی و تخصصی و آموزش نیروهای پذیرفته شده، انجام طرح‌های تحقیقاتی برون‌دانشگاهی مورد نیاز صنایع منطقه اقتصادی پارس جنوبی، همکاری‌های فرهنگی و علمی بین دانشگاه و ادارات و نهادهای مختلف جامعه در لامرد ازجمله برنامه‌های موفق  واحد لامرد بوده است.


رئیس واحد لامرد یادآور شد: انجام و تحقق تمام این امور با همدلی، همراهی و انسجام موجود در مجموعه دانشگاهی شکل گرفته است و برنامه‌ریزی برای قراردادهای جدید در حال انجام است.


هاشمی از انجام تفاهم‌‌نامه تأمین نیروی متخصص صنایع با دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد خبر داد و گفت: با هماهنگی‌‌های انجام گرفته، رشته‌های مورد نیاز صنایع در این واحد دایر خواهد شد تا تأمین نیروی متخصص و متعهد این واحدها با کمترین هزینه صورت پذیرد. 


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته