دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 11:00

راه‌اندازی سه رشته کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

با موافقت شواری گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، سه رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد.
کد خبر : 32062

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: با موافقت شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دو رشته صنایع دستی و نیز مرمت و احیای بناهای تاریخی در مقطع کارشناسی پیوسته و همچنین رشته آموزش و پرورش ابتدایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به جمع رشته های این دانشگاه افزوده شد.


دکتر احمد دزیانیان افزود: بدین ترتیب با افزوده شدن این رشته‌ها جمع رشته‌های درسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مقاطع مختلف به 179 عدد رسید که 43 عدد آن در مقطع کارشناسی پیوسته، 22 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و مابقی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و پزشکی حرفه‌ای است.


وی در مورد افزایش رشته‌های این دانشگاه اظهار کرد: خط و مشی این دانشگاه افزایش رشته‌های درسی به خصوص رشته‌های کاربردی برای عموم مردم و نیز اقشار خاص به جهت شغلی است و در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در مورد افزایش رشته‌های این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی نیز خواهیم شنید.


دزیانیان یادآوری شد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن نزدیک به 10 هزار دانشجو و 285 نفر عضو هیات علمی به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته