دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر منادی مطرح کرد

سرعت بخشیدن به جذب هیات علمی، مهمترین رویکرد دانشگاه در اجلاس 69

نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: قطعا رویکرد دانشگاه در این اجلاس سرعت بخشیدن به جذب هیات علمی و به حداقل رساندن اساتید حق‌التدریس است.
کد خبر : 3206

به گزارش خبرگزاری آنا دکتر علیرضا منادی با اشاره به برگزاری این اجلاس، اظهار داشت: اجلاس سال گذشته شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اولین جلسه مدیریت جدید بود و در آن شاهد تشکیل هیات امنای بزرگی بودیم که مصوبات و دستاوردهای خوبی را به همراه داشت.


عضو هیات رییسه مجلس با یاد آوری موضوعات مد نظر شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: قطعا رویکرد دانشگاه در این اجلاس سرعت بخشیدن به جذب هیات علمی و به حداقل رساندن اساتید حق التدریس است.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر با اشاره به تلاش برای رسیدن به اقتصاد دانش بنیان ۱۲ درصدی تاکید کرد: از موضوعات مد نظر این اجلاس تلاش برای راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان توسط روسای واحد‌ها، جلوگیری از تورم نیروی انسانی و کارمند که مربوط به موضوعات اداری و مالی است و بالا بردن کیفیت آموزش عالی خواهد بود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به پیگیری موضوعات مد نظر اجلاس شورای مرکزی و درخواست به سازمان مرکزی، خاطر نشان کرد: بخش مهمی از پیگیری‌ها جذب هیات علمی بود که در حال حاضر روال خوبی را طی می‌کند.


عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به جذب نیروی انسانی بدون مجوز یاد آور شد: رسیدگی به عدم جذب نیروهای بدون مجوز از موضوعات مد نظر اجلاس بود که پیگیری های لازم انجام شد همچنین افزایش رشته‌های تحصیلی که بعد از اجلاس حرکت خوبی را طی می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته