دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 15:43
نگهبان عنوان کرد:

حمایت مجلس از ایجاد رشته‌های کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد که مجلس از جذب رشته‌های کاربردی و جدید در دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کند.
کد خبر : 320593
IMG_1374.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تربت‌حیدریه، محمود نگهبان ظهر امروز در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت رشته‌های کاربردی و جدید برود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که اخیراً به‌عنوان ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده است از پیگیری مطالبات این واحد دانشگاهی در سازمان مرکزی و وزارت علوم خبر داد و بر راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و جدید تأکید کرد.


نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، حمایت همه‌جانبه خود را در استفاده از ظرفیت‌ها و دانش اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان خراسان رضوی مبنی بر حل مشکلات و انجام پژوهش‌های کاربردی و مفید در این حوزه اعلام کرد.


در دیدار نگهبان با محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مطالبات دانشگاه درباره پیگیری وضعیت زمین دانشگاه و فعالیت‌های مشترک علمی و پژوهشی با ظرفیت عظیم مجموعه سنگ آهن خواف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته