دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1397 - 11:03

دو رشته جدید در فدراسیون اسکیت

با تصویب هیأت‌رئیسه فدراسیون اسکیت، رشته اسکیت رولر آلپاین و دانهیل و اسکیت رولر دربی به رشته‌های تحت پوشش فدراسیون اسکیت اضافه شد.
کد خبر : 320492

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از  روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با تصویب هیأت‌رئیسه فدراسیون اسکیت، رشته‌های اسکیت رولر آلپاین و دانهیل و اسکیت رولر دربی به رشته‌های تحت پوشش فدراسیون اسکیت اضافه شد. این رشته‌ها زیر نظر فدراسیون جهانی اسکیت است و فدراسیون اسکیت در راستای سیاست‌های فدراسیون جهانی این رشته‌ها را راه‌اندازی کرده و جزء رشته‌های تحت پوشش خود قرار داد.


قابل ذکر است، رشته رولر دربی یک رشته استقامتی و رقابتی است که شامل دو تیم متشکل از پنج بازیکن است که خلاف جهت ساعت دور پیست اسکیت می‌کنند و در هر دور بازیکن انتخاب شده تلاش می‌کند تا از سد بازیکنان مقابل خود عبور کند. بازیکنان و داوران عموماً در این رشته باید کفش رولر اسکیت بپوشند.


همچنین رشته اسکیت رولر آلپاین و دانهیل یک رشته سریع و دینامیک است که بازیکن فقط در تِرَک آسفالت بین نشانه‌های هدف حرکت می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به مقصد رسیده و مسابقه را تمام کند. محبوبیت این رشته در حال توسعه است و این رشته نه تنها برای ورزشکاران این رشته جذاب است، بلکه فرصت مناسبی برای تمرین ورزش‌های زمستانی است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته