دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدافع سابق پرسپولیس:

برانکو با سبیل شبیه زورو می‌شود

مدافع سابق پرسپولیس گفت: اگر برانکو پس از قهرمانی پرسپولیس در آسیا سبیل بگذارد شبیه زورو می‌شود.
کد خبر : 320463
AG8I1219.jpg

علی انصاریان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: من این بازی را به‌طور کامل دیدیم. باوجوداینکه این تیم مشکلاتی دارد ولی بازیکنان با همه وجود بازی کردند و توانستند در یک نمایش فوق‌العاده به فینال صعود کنند. من شاهد این بودم که پرسپولیس چندین مرتبه تلاش کرد تا به فینال برسد اما این اتفاق نیفتاد.


وی در مورد اینکه درخشش علیرضا بیرانوند در رقابت‌های این فصل باعث شده او شانس کسب توپ طلای آسیا را داشته باشد، اظهار کرد: هر بازیکنی از ایران که بتواند موفقیتی در سطح آسیا و جهان به‌دست آورد، باعث غرور مردم خواهد بود. بیرانوند در دیدار با السد، یک‌تنه تیم را به فینال رساند و در تیم ملی هم نمایش قابل قبولی داشته است. من امیدوارم که این جوان لایق به آنچه استحقاقش را دارد برسد.


مدافع سابق پرسپولیس درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در موفقیت سرخ‌پوشان ایران گفت: مگر می‌توان برانکو را نادیده گرفت و او را حذف کرد. من در تیم ملی با برانکو کار کردم. او نظم و دیسیپلین فوق‌العاده‌ای دارد و بلاتردید یکی از مهم‌ترین دلایل رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.


وی درباره اینکه می‌توان برای پرسپولیس شانسی برای قهرمانی قائل بود، عنوان کرد: 100 درصد باید به نماینده ایران شانس دهیم. آنها تا اینجا کار خارق‌العاده‌ای انجام دادند که توانستند به فینال برسند. البته که هر دو نماینده کره و ژاپن که شانس حضور در فینال را دارند، تیم‌های سریعی هستند. شاید منطقی‌ترین نتیجه برای پرسپولیس کسب نتیجه تساوی در بازی رفت باشد ولی بازیکنان باید بدانند تیم‌های شرق آسیا بهتر از تیم‌های عربی هستند و اگر بازی منطقی ارائه نکنند شانس رسیدن‌شان به قهرمانی به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.


انصاریان در مورد اینکه پرسپولیس چگونه می‌تواند مقابل نماینده شرق آسیا به قهرمانی نزدیک شود، گفت: باتوجه به اینکه پرسپولیس باید روزهای 12 و 19 آبان دیدارهای رفت و برگشت فینال را برگزار کند، فدراسیون فوتبال باید نهایت تعامل را با پرسپولیس داشته باشد و دیدارهای داخلی این تیم را لغو کند. حتی اگر برای سازمان لیگ میسر است، دیدار پرسپولیس با سایپا در روز پنج آبان نیز لغو شود تا بازیکنان بتوانند بدون خستگی به دیدار فینال برسند.


وی درخصوص اینکه برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده اگر تیمش قهرمان آسیا شود، سبیل می‌گذارد، عنوان کرد: قیافه برانکو خیلی جالب می‌شود. او اگر سبیل بگذارد، شبیه زورو می‌شود. چه بی‌سبیل و چه با سبیل من افتخار می‌کنم که در تیم ملی شاگرد برانکو ایوانکوویچ بودم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته