دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

کنکور تا سال 1400 حذف شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش‌ و‌ پرورش باید اهتمام کافی را برای حذف کنکور تا سال 1400 داشته باشد.
کد خبر : 320361
IMG15381704.jpg

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با تأکید بر تأثیر مثبت معدل در کنکور گفت: طبق جلساتی که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری داشته‌اند تأثیر مثبت معدل بر نتایج داوطلبان سال جاری حتمی شده است.


این نماینده مجلس با اشاره به تصویب اختیارات شورای سنجش و پذیرش مبنی بر اعمال تاثیرات مثبت در نتایج داوطلبان افزود: وزارت آموزش و‌ پرورش نیز باید اهتمام کافی را برای حذف کنکور تا سال 1400 داشته‌ باشد. البته برای تحقق این امر لازم است امتحانات پایه دهم با رعایت اصول و به صورت نهایی برگزار شود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اگر امسال امتحانات نهایی از پایه دهم اجرا قرار شود، همه دانش‌آموزان فعلی بعد از سه سال و فراغت از تحصیل، دارای سابقه تحصیلی استاندارد هستند که مقدمات حذف کنکور را فراهم می‌کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
۰
امیدواریم ظرفیت رشته‌های پر طرفدار مانند پزشکی - دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاههای دولتی و ازاد اینقدر افزایش یابد تا اشتیاق برای رفتن به این رشته‌ها مانند رشته‌های دیگر کمتر شود.
محسن موحدیان فر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
۰
امید وارم که این طرح اجرا شود
هلدینگ شایسته