دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1397 - 15:02

افتتاح سالن ورزشی پیلاتس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

سالن ورزشی پیلاتس و TRX سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 320297
افتتاحيه سالن پيلاتس و تي آر ايکس دبستان دخترانه سما واحد رشت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، معاون سما واحد رشت در این مراسم که صبح امروز با حضور رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش‌ و پرورش گیلان و رئیس دانشگاه آزاد این استان برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت‌دادن به ورزش در دوران کودکی، امری مهم و حیاتی است، اظهار کرد: رشد مطلوب و همه‌جانبه کودک می‌تواند در زندگی آینده‌اش بسیار مفید و مؤثر واقع شود.


محمد نیک‌پسند با توجه به راه‌اندازی سالن ورزشی پیلاتس و TRX برای استفاده دانش‌آموزان سما واحد رشت گفت: راه رفتن و نشستن غلط ممکن است عوارضی ایجاد کند که مستقیماً بر ستون فقرات اثر نامطلوبی بگذارد و افتتاح این سالن فصل نوینی را در تربیت بدنی سما رقم خواهد زد.


معاون سما واحد رشت بیان کرد: برنامه‌ریزی درس تربیت بدنی و ورزش در دبستان باید به گونه‌ای صورت گیرد که فقط به رشد و تکامل قوای جسمانی محدود نشود و همه ابعاد شخصیت کودک اعم از عاطفی، روانی، اجتماعی را در برگیرد.


نیک‌پسند ادامه داد: مربیان و معلمان ورزش در دوره ابتدایی باید موارد مربوط به آمادگی جسمانی را به گونه‌ای عرضه کنند که دانش‌آموزان تشویق شوند تمرین‌ها و فعالیت‌های جسمی را حتی در خارج از مدرسه هم انجام دهند.


معاون سما واحد رشت تصریح کرد: یکی از اهداف مهم و درازمدت واحد تربیت بدنی در مدارس سما واحد رشت، حفظ و نگهداری آمادگی جسمانی دانش‌آموزان در سال‌های آینده است.


برپایی سفره سلامت، اجرای سرود و ورزش همگانی دانش‌آموزان با محور سلامت و ورزش از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: رشت سما ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته