دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1397 - 09:49
سناتور آمریکایی:

از هر سه آمریکایی دو نفر رأی نمی‌دهد

سناتور آمریکایی در حساب کاربری خود در توئیتر، علت پیروزی افراط‌گرایان در انتخابات آمریکا را رأی ندادن دو نفر از هر سه آمریکایی دانست.
کد خبر : 320177
E2LRES2TXNHSRJ6Q4QCIA2ID3U.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، برنی سندرز با انتشار یادداشتی در توئیتر از مردم خواست تا با شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا به افراط‌گرایی در کاخ سفید پایان دهند.


سناتور دموکرات از ایالت ورمونت در حساب کاربری خود نوشت: «تقریباً از هر سه آمریکایی، دو نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره 2014 شرکت نکردند؛ درنتیجه، افراطیان جمهوری‌خواه در کنگره پیروز شدند. امسال سال متفاوتی خواهد بود؛ اگر جوانان آمریکایی رأی دهند می‌توان آمریکا را نجات داد.»


برنی سندرز


به گزارش آنا، برنی سندرز بارها نسبت به میزان مشارکت پایین مردم آمریکا در انتخابات هشدار داده و تصریح کرده است که این مشارکت پایین درنهایت به سود افراطی‌هایی تمام خواهد شد که در صورت حضور مردم در پای صندوق رأی، جایگاهی نخواهند داشت. میزان مشارکت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در 2014 حدود 36 درصد بوده است.


مؤسسه «پیو» اعلام کرده است که مشارکت در انتخابات میان‌دوره‌ای ۶ نوامبر (۱۵ آبان) با افزایش ۸۳ درصدی همراه خواهد بود و این موضوع به نقطه امید دموکرات‌ها بدل شده است.


اگر دموکرات‌ها بتوانند در انتخابات پیروز شوند و اکثریت را از حزب جمهوری‌خواه بگیرند، دونالد ترامپ کار سختی برای ادامه خواهد داشت و بسیاری از طرح‌های وی با سنگ‌اندازی دموکرات‌ها مواجه خواهد شد.


انتهای پیام/4093/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته