دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1394 - 16:11
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 153

برنز بسکتبال دختران به غرب کشور رفت

تیم بسکتبال دختران دانشجوی کرمانشاهی با شکست تیم قزوین در مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.
کد خبر : 32010

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد ظهر امروز با کسب عنوان سومی و نشان مدال برنز توسط ورزشکاران کرمانشاهی همراه بود.


این رقابت‌ها که در سه مرحله گروهی و دوره‌ای، نیمه‌نهایی و نهایی در واحد همدان برگزار شد با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به کار خود پایان خواهد داد.


در دیدار رده‌بندی دو تیم قزوین و کرمانشاه با قضاوت مهناز عمو، منصوره علیخانی و شیوا قربانی رو در روی هم صف‌آرایی کردند که در نهایت و در یک بازی سخت و نفس‌گیر که به وقت اضافه منتهی شد تیم کرمانشاه موفق شد در یک بازی دیدنی با یک امتیاز اختلاف به برتری برسد.


در این بازی تیم برنده میدان کرمانشاه در کوارترهای اول تا سوم با نتایج 18 بر 16، هفت بر 6 و 11 بر 10 به برتری رسید و کوارتر چهارم قزوینی ها با حساب 15 بر 11 به پیروزی دست پیدا کردند تا بعد از چهار وقت معمول دو تیم در عدد 47 به تساوی برسند.


در وقت اضافه هر دو تیم بازی به مراتب زیباتری را ارائه کردند که در نهایت تیم کرمانشاه با حساب هشت بر هفت به برتری رسید تا در مجموع وقت معمول و اضافه کرمانشاه با حساب 55 بر 54 به عنوان سوم و نشان برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.


در این بازی یلدا افشاری از تیم قزوین با 31 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در مقابل کیمیا شکری با کسب 25 امتیاز به عنوان پرامتیازآورترین بازیکن تیم کرمانشاه معرفی شد.


این رقابت‌ها امروز با معرفی تیم قهرمان از بین دو تیم کرمان و اصفهان پیگیری خواهد شد.


در این رقابت‌ها بر اساس تصمیم‌گیری مسئولان برگزاری آن چهار تیم بندرعباس، گیلان، قم و زنجان به دسته پایین‌تر سقوط و همچنین دو تیم فینالیست اصفهان و کرمان هم به دسته اول صعود کردند.


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد ماه آغاز شده است امروز جمعه با معرفی تیم‌ قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته