دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 18:28

دیدار مسئولان فدراسیون اسکیت با اعضای فراکسیون ورزش مجلس

اعضای هیات رئیسه و رئیس فدراسیون اسکیت با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر : 320095
فدراسیون اسکیت و فراکسیون ورزش مجلس.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت به همراه اعضای هیات رئیسه فدراسیون با محمدرضا تابش رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در محل این فراکسیون دیدار و گفتگو داشتند.


محمدرضایی در خصوص موفقیت‌های به دست آمده اخیر در بازی‌های آسیایی کره جنوبی، ارتقای رنکینگ فدراسیون اسکیت در جهان، رشته‌های تحت پوشش فدراسیون که شامل هشت رشته (دو رشته المپیکی و یک رشته در آستانه المپیکی شدن) است، تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته، توسعه زیرساخت‌ها و نیاز بازیکنان تیم ملی به پیست استاندارد و سالن تمرین، پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری و کمپ تیم‌های ملی فدراسیون گزارشی را به رئیس فراکسیون ورزش مجلس ارائه داد.


بهمن محمدرضایی با اشاره به اینکه اسکیت یک رشته در حال توسعه است و ۹۵‎ درصد افراد این رشته را جوانان و نوجوانان تشکیل داده‌اند، تاکید بر این موضوع داشت که این رشته نیاز به نگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به جامعه بزرگ اسکیت، فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و جذب اسپانسر جهت تبلیغات ایجاد می‌کند.


در ادامه این جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون نظرات و دیدگاه‌های خود را درخصوص بسترسازی و پیشرفت ورزش اسکیت در کشور ارائه کردند. اعضای هیات رئیسه فدراسیون بر این موضوع تاکید داشتند که با ایجاد بستر مناسب در کشور باید زمینه‌ای فراهم شود که اقشار مختلف جامعه به این رشته علاقه‌مند شوند.


تابش در این جلسه با تقدیر از زحمات محمدرضایی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون اسکیت اظهار داشت: ورزش اسکیت طرفداران و مخاطبان فراوانی در سطح کشور دارد که اغلب از قشر نوجوان و جوان هستند که این امر موقعیت ویژه‌ای را برای فدراسیون اسکیت ایجاد کرده است. کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی کار بزرگ و فوق‌العاده‌ای بود که انجام شد و کسب این افتخار بزرگ را به فدراسیون و خانواده اسکیت تبریک می‌گویم. ورزش بخشی از فرهنگ است و باید سعی کنیم اعتقادات اخلاقی را در ورزش نهادینه کنیم.


در پایان تابش از رئیس و هیات رئیسه فدراسیون تقدیر و تشکر کرد و موفقیت‌های کسب شده اخیر از جمله کسب کرسی نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا توسط رئیس فدراسیون، موفقیت‌های به‌دست آمده و کسب هفت مدال در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی را حاصل تلاش، توانمندی و همدلی رئیس فدراسیون و تیم کاری فدراسیون اسکیت دانست.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته