دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نجفی‌منش:

افزایش و عرضه تولید خودرو باید در دستور کار وزیر جدید صنعت باشد

رئیس انجمن همگن قطعه‌سازی کشور گفت: افزایش و عرضه تولید خودرو باید در دستور کار وزیر جدید صنعت باشد.
کد خبر : 320091

محمدرضا نجفی‌منش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه رحمانی برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت گزینه مناسبی است،گفت: عضویت رحمانی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و حضور در سمت معاونت وزیر صنعت موجب شده تا وی تجربیات کافی را به‌منظور سکان‌داری وزارت صنعت کسب کرده باشد.


رئیس انجمن همگن قطعه‌سازی کشور افزود: داخلی سازی قطعات خودرو و به تعادل رساندن قیمت خودرو در کارخانه‌های خودروسازی از مهم‌ترین برنامه‌های رحمانی در صورت کسب رای اعتماد از مجلس در وزارت صنعت، معدن و تجارت است. از وزیر جدید انتظار می‌رود در صورت انتخاب شدن مجدداً شورای سیاست‌گذاری خودرو را در وزارت صنعت احیا کند تا با تشکیل این شورا شاهد شکوفایی صنعت خودرو در کشور باشیم.


نجفی‌منش افزود: در 6 ماه گذشته میزان تولید خودرو در کارخانه‌های خودروسازی کشور حدود 18 درصد کاهش داشته است که وزیر جدید صنعت باید در مسیر افزایش میزان تولید و عرضه خودرو از سوی خودروسازان ایرانی به بازار گام بردارد.


وی گفت: با متعادل‌سازی قیمت خودرو در کارخانه و نزدیک‌ شدن قیمت خودروهای کارخانه‌ای به بازار شاهد ثبات نرخ خودرو در کشور خواهیم بود.


انتهای پیام/4094/4083
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته